רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 בינואר 2021

מבזקים

 

ניידת משטרה שהגיעה לשכונת מאה שערים שבירושלים עקב דיווח של אישה שהתריעה למוקד 100 שבעלה מכה אותה, הותקפה באבנים ובחפצים שונים. שוטר אחד נפצע קלות מאבן שפגעה בידו, נזק נגרם לניידת. נבדק אם התלונה על האלימות הייתה שקרית.

עצורי ויזניץ 'מרכז': ‏השופטת קובעת כי הייתה הבטחה כוללנית של "הכל יהיה בסדר" אך לא מעבר והורתה להמשיך את הדיון. (שיקמן).

איתי שיקמן ׳כאן׳: ‏האם היה דיל בין המשטרה לבכירי ויז'ניץ על הסגרת החשודים בתקיפת השוטרים? עורכי הדין של החשודים טוענים כעת בביהמ״ש על סיכום כי מי שיוסגר ישוחרר לא יותר מ-24 שעות אחרי המעצר. נציג המשטרה בדיון: ״לא ידוע לי על מה הסנגור מסתמך״. השופטת הורתה על הפסקה עד לבירור הנושא :

האריכו את המעצר ב 3 ימים בושה למשטר

שיקמן: ‏עורך הדין של החשודים מויזניץ 'מרכז' טל גבאי, אומר בדיון כי לשיטת החשודים לא מדובר היה בשוטרים מאחר והיו בלבוש אזרחי אלא בשטינקרים, "מוסרים" בשפתם, שבאו למסור אינפורמציה כדי שמוסדות ויז'ניץ יהיו במהדורות בערב.

מהומות הנוער הנושר אמש בבני ברק: המשטרה עצרה 6 מתושבי העיר, מתוכם 3 קטינים, בחשד למעורבות בהפרות הסדר. העצורים מצטרפים לארבעה חשודים אחרים שנעצרו במהלך הלילה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: כל מי שהתפרע אמש בבני ברק- נעצר. המשטרה נוקטת יד חזקה כפי שהיא צריכה לעשות נגד מפירי הנחיות הבריאות, וכך נמשיך לעשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.