רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 בינואר 2021

מבזקים

 

גורמים בויז'ניץ בעקבות הפרסום בכאן 11 על בקשתו של נתניהו מהרבי לסגת מההצהרה על פתיחת המוסדות: "להד"ם, לא נעשתה פניה מלשכת רה"מ אל בית הרבי"

משה נוסבאום ב׳ערוץ 12׳: במשטרה נערכים ליום רביעי הקרוב לטישים של ט״ו בשבט בחצרות האדמו״רים. על פי המידע שהגיע למשטרה, בחסידויות נערכים לארגן אירועים עם כמה מאות או כמה אלפי בני אדם. למשטרה ידוע על טישים בי-ם, ב״ב, ביתר, אלעד ומודיעין עילית.

פרויקטור הקורונה למגזר החרדי, האלוף במיל' רוני נומה, הזהיר הבוקר מפני הסעודות ההמוניות שנערכות במהלך חג ט"ו בשבט המתקרב: "התקהלות כזו השנה היא סכנת חיים ועלולה לגרום לתחלואה קשה ותמותה מיותרת" (טויזר).

גודי ברגר: אפקט פראות המשטרה 
עיר מלחמה: שכונות בני ברק בעלטה גמורה ללא חשמל וחימום. ילדים ובני נוער ברחובות במסע נקם, ואלפי תושבים חסרי אונים.

‏מהומה במליאה: "תתבייש לך!", הטיח ח"כ יוראי להב הרצנו בשר יעקב ליצמן, "גם הפרת את הנחיות הסגר וגם אתה צועק על אזרחים שעושים ספורט בטיילת - תתנצל בפני הציבור הישראלי, חבל שנתניהו לא פיטר אותך"
השר ליצמן: "תתבייש אתה. איזה צחוק אתה עושה"

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר, שכיהן בעבר כראש עיריית בני ברק, התייחס בפתח דיון הוועדה לאירועי הימים האחרונים בעיר: "מה שאנחנו רואים זו לא בני ברק. התושבים הם ציבור עדין, המתפרעים לא מייצגים אותם. מדובר בפלג שפועל בשם אידאולוגיות שונות ואליהם מצטרפים חובבי אקשן"

ח"כ אשר: "בני ברק הייתה סמל לשיתוף פעולה למופת עם המשטרה. צריכים להשיב את האמון ההדדי בין הצדדים. אני קורא לכנס עוד היום ישיבה של נציגי העירייה עם מפקדי המשטרה ולהחזיר את השקט לעיר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.