רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בינואר 2021

מבזקים

 

אור רביד: המשטרה עצרה היום 5 אנשים בבני ברק במהלך סגירת הישיבה.בתגובה לפיזור ההתקהלות, המתקהלים התבצרו במקום, החלו להשתולל, וזרקו אבנים לעבר שוטרים וניידת משטרה. חשוד בן 17 נכלא בתחום החקירה

‏הרב מרדכי נויגרשל ב׳קול ברמה׳: ״מעולם לא הייתי על תקן של מוכיח בשער אבל על ספק פיקוח נפש מחללים את יום הכיפורים חייבים לשמור על ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, אף רב לא אמר שלא צריך לשמור על ההנחיות״.

‏העלייה בתחלואה: אתמול אובחנו בירושלים 2,060 חולי קורונה חדשים לעומת 1,047 שלשום. 1,142 מתוכם (55%) מהמגזר החרדי ו-93 ממזרח ירושלים. כ-19% מהבדיקות אתמול בעיר היו חיוביות. (כאן).

'ישראל היום': ‏מערך האשפוז הביתי לחולי הקורונה במאה שערים נמצא בקריסה כתוצאה מהזינוק בתחלואה.

עוד מישראל היום: בעמותת חסדי עמרם, שעוסקת באשפוזים הביתיים, פנו לאחרונה בדחיפות למשרד הבריאות בבקשה לאפשר להם להביא רופאים ממדינות  אחרות, במימון של תורם אנונימי.

חשוד נעצר הלילה זמן קצר לאחר שהשליך בקבוק תבערה לעבר בית הכנסת של הרב אמנון יצחק בבני ברק. במשטרה בודקים האם היעד לאיום הוא הרב עצמו, או משרדי ארגון 'שופר' שנמצאים בסמוך.

יו"ר 'מגן לחולה' בנימין פישר ב'קול חי': "עשר נשים חרדיות בהריון מאושפזות במצב קריטי. איך נוכל לומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה' עם חתונות גדולות שגורמות לצעירים להגיע למצב של מורדמים ומונשמים?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.