רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוקטובר 2020

מבזקים

 

אבי רבינא: ‏מפלה ל"ישראל חופשית": העתירה לבגץ נגד הלימוד בישיבות הגדולות, נדחתה. :

תיעוד בסקופים: רב מרכז ב"ב הגרי"א דינר בפניה לציבור: תקבלו שבת עשר דקות מוקדם, למען הצלחת הנשיא טראמפ שעזר רבות לעם ישראל.

 האדמו"ר הינוקא מסדיגורא ב"ב תוקף בחריפות את מחרחרי הריב בחצרו הבוקר אחרי השיעור משניות בעקבות התקיפה של חסידיו אמש על בני משפחתו שהגיעו לבקר את אמו הרבנית: "כתוב דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, אסור לצער אף יהודי" לא אקבל את זה ! ! !

‏עקיבא וייס ב'כאן 11': ח"כ גפני במתקפה נגד גנץ בעקבות בקשת משרד הביטחון מבג"ץ לארכה נוספת של חצי שנה לחקיקת חוק הגיוס. בשיחות סגורות אמר גפני: "כך לא מתנהגים שותפים. הוא חתום על הסכם מאוד ברור. שלא יפיל עלינו את נושא התקציב. בקשת הדחייה שלו - מעשה שלא יעשה" .

רה״מ נתניהו ליענקי קנייבסקי נכדו של הרב: אנחנו שמחים שהרב החלים. יענקי: לרב חשוב שילמדו תורה אבל כל נושא המרד זהו עיוות של התקשורת, הרב מורה להקפיד על ההנחיות ולחבוש מסכות. רה״מ הביע שביעות רצון שהערים החרדיות הפכו לירוקות .

משה נוסבאום: כתב אישום אחד בלבד וקל מאוד הוגש נגד בן מיעוטים עובד שופרסל שהתעלעל בחרדי בעל צרכים מיוחדים לפני שנה, סעיף האישום: תקיפה סתם ולא התעללות בחסר ישע. אמו: אנחנו בהלם.

אלמונים פרצו אמש לבית כנסת בבני ברק, גרמו לו נזק וניסו להצית ספר תורה - כך הודיעה המשטרה. חקירה נפתחה לבדיקת נסיבות המקרה. .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.