רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2020

מבזקים

מהליכוד נמסר בתגובה: גנץ פיטר את יועצו הקרוב ישראל בכר מפני שאמר את האמת: ״אסור שגנץ יהיה ראש ממשלה, הוא אפס מאופס, אין לו אומץ לתקוף באיראן - גנץ סכנה לביטחון ישראל״.  לא די בכך שגנץ ראש ממשלה מסוכן לישראל, אסור להמר על ביטחוננו ולתת לגנץ להקים ממשלה מסוכנת עם אחמד טיבי.

העיתונאי יואב קרקובסקי, מחזיק הקלטה של לפיד, שבו הוא נשפך בפני מקורבו, שבו לפיד אומר, שבכחול לבן בחרו גנרל יפה תואר לעמוד בראש, אך לא השכילו להבין שהוא (גנץ) עילג טיפש וסחיט.
חבל שהוא בראש, בגללו נפסיד את הבחירות, אם אנחנו מפסידים במועד ג' , הראשון שמשלם בראשו זה גנץ.
אלו הפנינים שיצאו מפיו של לפיד.

זיסמן ב'יתד': מצבו של גנץ רע בסקרים וניתן לראות זאת על פניו ועל שפת גופו. הוא מתקשה להסתיר את רוגזו ואף שבדרך כלל הוא חייכן ונינוח, הלחץ מכריע אותו. הדבר התבטא ביתר שאת, כאשר כינס מסיבת עיתונאים בכפר המכביה, רק כדי לומר לנתניהו מה שהכתיבו לו יועציו.

אריה זיסמן ב'יתד': אם הליכוד ינצח וגוש תומכיו, ימנה 61 מנדטים, יכנס הקמפיין הנוכחי של נתניהו לספר השיאים ההיסטורי, כקמפיין הגדול מכולם – משתווה בערכו רק ל"נתניהו טוב ליהודים" בבחירות 96, בהם נבחר לראשונה לראשות הממשלה.

עקיבא ווייס..‏פרסמנו תיעוד במהדורה: השר סמוטריץ במתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס דרעי ויו"ר דגל התורה גפני:״לא מעניין אותם כלום, הכל ציניות. מה הם עשו ב- 30 שנות שלטון ברבנות הראשית? סיאבו אותה, השחיתו אותה. תעשיית ג'ובים במועצות הדתיות. דרעי הלך לאוסלו, גפני שמאלני. הם יורדים לחיי המוסדות שלנו״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.