רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2020

הערות והארות

אין זה אולי המקום לספר אבל בין כה וכה זה יוודע בימים הקרובים על הקשר שבין החכי"ת החרדית לבין עוזרו של גנץ שסולק בשל דברים שאמר וציטט את עומר ינקלביץ - לגנץ יש סיבות מדוע לנזוף בה, ואולי היא בשל מצבה החדש תהיה זו שתתן את קולה לימין ותציל אותנו מידיו של ליברמן?
================================
האינטרס קודם לטובת עם ישראל, זאת למדנו השבוע מעוזרו של בני גנץ שאמר כי גנץ הוא סכנה לעם ישראל, ולא הסביר אם זה ככה מדוע נשארת עם גנץ מדוע לא עזבת ויצאת לזעוק הצילו בטרם נופלים לידי מי שמהווה סכנת נפשות למיליוני יהודים. מגיע אני למסקנה כי האינטרס קודם לטובתה של המדינה
================================
ר' בונם מפשיסחה הוכיח מהגמרא שיתכן צדיק גדול וטיפש גדול.  במס' נידה 40  יום קודם יצירת הוולד מכריזים אם יהיה חכם או טיפש  ןכו'.לא מכריזים אם יהיה צדיק או רשע כי זה תלוי בבחירה.  משמע אדם שהוכרז כטיפש יתכן שיבחר להיות צדיק והרי זוהי דוגמא לאמיתות ההוכחה הזו.
================================
מזל טוב לשחרור האסיר סאמעט מהכלא,
וכידוע נהיה אדמו״ר ומפורסם דוגמת רובאשקין,
ומכאן תוכרז העצה לאדמורים שרוצים להתפרסם ולא הולך להם:
שבו 20 שנה בכלא, תזכו לקצת שקט והרבה פרסום וכבוד...
================================
בושה וחרפה שגדולי הדור מעל גיל 90 נוסעים לכל הארץ בשביל לחזק את המפלגות החרדיות וכמובן גם את גוש הימין אז מגיעים עוצמה יהודית שיודעים שאין להם סיכוי לעבור והולכים להרוס את גוש הימין ואו ללכת לבחירות רביעיות או לעלות את השמאל. נכון שעשו לו עוול אבל זה לא מצדיק להתנהג כמו שהוא מתנהג
================================
יש איזה חוק שמונע עליית רוסים גויים לארץ?או שהחרדים לא הצליחו עדיין לשנות את החוק ומאז ימי טומי לפיד שר"י כל מי שרוצה עולה לארץ?כל הזמן אני שומע על גויים שעולים לארץ להתגורר בה,אתמול ראיתי אוקראיני גוי שהוא חמש שנים בארץ,הוא לא הצליח בחיים שלו באוקראינה אז בא לארץ להיות פה מאבטח.והוא ממש לא המקרה היחידי,הידעתם למשל שמנהל הספארי(אחפה שהחיות)ברמת גן הוא גוי שעלה לארץ מבולגריה.איזה מן מדינה יהודית זאת?
================================
שר הפנים וחבר הקבינט אריה דרעי מגיב להעברת הכסף הקטארי לידי חמאס ואומר כי הוא תמך בהעבר הכסף
 ================================
בני: שלום אני בקשר למשרת ראש הממשלה.    מראיין: מעולה,ספר לי על הניסיון שלך בפוליטיקה.היית חבר כנסת?. בני:לא. מראיין: היית שר? בני:לא. מראיין:היית שגריר,ציר ,משהו בחו"ל?  בני:לא. מראיין: הצעת הצעת חוק? תמכת בהצעה מסויימת?קידמת משהו בכנסת? בני:לא .מראיין : אתה מבין שאתה רץ לראשות ממשלת ישראל ?יש לך משהו אחר חוץ מ"לא" להגיד? בני: רק לא ביבי. מראיין:גם במשפט הזה יש "לא". בני: לא יודע,זה מה שאמרו לי להגיד.
================================
3 שנים מדליפים פה כל חקירה, הקלטה, של נתניהו, של שרה, של יאיר, אף אחד לא חושב בכלל להתעניין מי המקליט, מי המדליף ולמה.
הופ, מקליטים את היועץ הבכיר של גנץ אומר שהוא מסוכן לישראל וכל התקשורת נכנסת לטירוף מערכות בהכפשת המדליף ובהכפשת נתניהו, עם 0 התייחסות לסיפור עצמו.
פלא.
================================
אריה ארליך..‏ראיתי את הודעת כחול לבן על פיטורי היועץ של גנץ ישראל בכר (מי שאחראי לרוב הקמפיין שנחשפתם אליו בשנה הזו). הרבה מילים על "מארב מתוכנן", "תרגיל", "מלכודת", כאילו מדובר במבצע בעזה ולא בקריסת קמפיין. באמת לא יפה. ועכשיו לשאלה הפשוטה: אם זה מה שחושב היועץ הצמוד - מה אנחנו אמורים לחשוב?
================================ישראל כהן..‏אחרי שלל המשברים והפיטורים מעניין איך בדיוק מתכננים ב׳כחול לבן׳ לחגוג באירוע במוצ״ש, תחת הכותרת ׳מתעוררים לנצחון׳, כשברור שברקע ישרור כל הרחש-בחש סביב המבוכה העצומה למפלגה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.