רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2020

מבזקים

משה גלסנר..‏מצב מוזר: הליכוד נותן  פייט אדיר בקלפיות, אבל דווקא אצל החרדים הנתונים גרועים, הציבור החרדי מנמנם להנאתו.
רק שבסוף חלילה - החרדים שהם הניזוקים הגדולים מהמצב - לא יגרמו לנפילת הימין.

שלי יחימוביץ: גנץ עומד להתחרט שלא נענה להצעה של מתווה הנשיא, אני במקומו הייתי לוקחת את ההצעה.

השר ליצמן ביציאה מהקלפי - "הצבעה ליהדות התורה היא התשובה לכל ההסתה וההכפשות נגדנו מליברמן ולפיד. הציבור שלנו נשמע לרבותיו ואני קורא לכולם להצביע ולהגדיל את כוחה של יהדות התורה בפתק ג’".

עוד מהשר ליצמן ביציאה מהקלפי - "אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע בבחירות ללא חשש מהקורונה. משרד הבריאות שולט במצב ואנו מסדרים גם למבודדים אפשרות להצביע בקלפיות ייעודיות. כלל הציבור שיבואו להצביע ללא כל חשש או היסוס".

סיון רהב מאיר: ‏בפעם הקודמת מטה אביגדור ליברמן חגג במוזיאון ארצות המקרא בירושלים. הפעם במקום קטנטן במודיעין. 4 שורות של כיסאות בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.