רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2020

גדולי חב"ד על הבחירות הקרובות


הסחף של רבני ומשפיעי חב"ד לתמוך ביהדות התורה נמשך:

הרב ישראל הרשקוביץ השליח ורב קהילת חב"ד באופקים: "לאחר שיהדות התורה חתמה על מסמך התחייבות למנוע מסירת שטחים ומניעת 'אוטונומיה', ובנוסף, שנוצרה 'מלחמה' ממשית נגד התורה, יש לחזק ולהצביע אך ורק ליהדות התורה שסימנה ג"


משפיעי חב"ד: "יהדות התורה היא הרשימה החרדית ביותר"

נמשך הסחף החב"די ליהדות התורה: הרב חיים שלום דייטש ראש כולל 'צמח צדק' בירושלים והרב זלמן גופין משפיע ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד יצאו בקריאה מיוחדת לבחור ולפעול אך ורק למען הרשימה החרדית ביותר – רשימת יהדות התורה.

הרב דייטש כתב: "במענה לשאלה במי לבחור, אנו אין לנו אלא דברי הרבי שאמר שצריך לבחור לרשימה החרדית ביותר, ואין ספק שזה רשימת אגודת ישראל שסימנה ג".

הרב גופין אמר כי "הרשימה החרדית ביותר, כפי שהורה הרבי, היא רשימת יהדות התורה שסימנה ג'".

"יש רק מפלגה אחת שהיא הרשימה החרדית ביותר"

הגה"ח רבי אליהו לנדא שליט"א, מראשי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית כפר חב"ד, הקדיש דברים מיוחדים בסוף ה'שיעור כללי' שמסר לכל תלמידי הישיבה, לבחירות הקרבות ובאות.

בדבריו אמר הגר"א לנדא "לנו יש הוראה מהרבי. ההוראה הזו לא השתנתה אף פעם: להצביע לרשימה החרדית ביותר. אנחנו יודעים שיש רשימה אחת שעונה לשם התואר 'הרשימה החרדית ביותר' ולה יש להצביע".

בדבריו רמז הרב כי יש רשימה נוספת שהיא אולי חרדית, "אבל המנהיג הרוחני שלה פרסם פעם פסק הלכה בעד החזרת שטחים". כשהתלמידים שאלו מה בדבר דגל התורה ודעת מנהיגיה בעבר, נענה הגר"א לנדא ואמר: "אנחנו מצביעים לאגודת ישראל. האם יש בהם פסול? לא".

הגה"ח רבי ישראל הרשקוביץ, השליח ורב קהילת חב"ד באופקים, פרסם את דעתו הבהירה כהאי לישנא:

"בהתאם להוראת הרבי 'להצביע לרשימה החרדית ביותר', ולאחר שיהדות התורה, בעקבות הוראת רבניהם שליט"א, חתמו על מסמך התחייבות למנוע מסירת שטחים מארץ ישראל לגויים, ואף מניעת 'אוטונומיה' וכדומה, עקב סכנת פיקוח נפש, כדבריו הקדושים של הרבי במשך עשרות שנים, ובנוסף, גם עקב המצב, שנוצרה 'מלחמה' ממשית נגד תורתנו הקדושה ומצוותיה, יש לחזק ולהצביע אך ורק ליהדות התורה שסימנה ג".

איגוד השלוחים ביו"ש בקריאת חירום לאנ"ש לא להצביע למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה "עתיד ההתיישבות כולה על כף המאזניים" ולאור ההתחייבות של ח"כ יהדות התורה לא לדבר על מסירת שטחים יש להצביע עבור יהדות התורה שסימנה ג'

 נמשך הסחף של רבני ומשפיעי חב"ד בתמיכה ב'יהדות התורה':

 הרב חיים פרוס מרבני חב"ד ומו"צ בכפר חב"ד: "אני קורא ומבקש מכל החרד לדבר ה' ולדבר הרבי להצביע "למפלגה החרדית ביותר" כפשוטו.
כל אחד צריך לראות שכל העולם שקול לפניו ועל ידי הקול שלו הוא מכריע כל העולם כולו לצד הבורא. הכוונה הפשוטה היא אגודת ישראל שסימנה ג'. אני קורא לכל מי שיראת ה' בלבו ומבין את מצב העניין של מלחמה נגד הדת, ללכת ולחזק את כח התורה והיהדות בארץ ישראל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.