רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

מבזקים

'ערוץ 12': בכירים בכחול לבן ובהליכוד אומרים כי העימות בין המפלגות מוביל לבחירות.

'כאן': עורכי הדין של יועצי רה"מ הגיעו עם המשטרה להסכמה על עיכוב ביצוע לחיפוש בטלפונים – עד לדיון בערעור שיתקיים באמצע שבוע הבא.

הפרקליטה הבכירה עו"ד כינרת בראשי פרסמה פוסט שמעורר סערה נגד שי ניצן: "אני הייתי בחדרי חדרים של פרקליטות מחוז ירושלים. שמעתי וראיתי איך פרקליט המחוז דאז מוטרד מהתקשורת. צוחק לקורבנות בפנים. אני. ממש אני. שי ניצן מהלך אימים ומדליף לתקשורת"

'ידיעות': במהלך הדיון אמש אמר השופט כי בחקירתם של ארבעת מקורבי נתניהו נפלו שני פגמים מהותיים. ראשית, המשטרה לא ביקשה מראש צו המאפשר לה לבצע חיפוש ועיון בטלפונים האישיים של הנחקרים. בנוסף, לא הבהירו לנחקרים כי יש באפשרותם לסרב לצו החדירה.

מיכאל שמש ברשת ב': ‏עימות ברשימה המשותפת לקראת פגישתם הצפויה של איימן עודה ובני גנץ, שאמורה להתקיים היום. בבל"ד זועמים על יו"ר הרשימה: שמענו על הפגישה בתקשורת - התנהלות לא ראויה ולא מקובלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.