רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

מבזקים

יתד: רדיפה נגד התושבים החרדים בחריש - ראש המועצה ה״דתי" פועל נגד צופורי השבת. ח״כ מקלב: ״ראש המועצה מתרפס בצורה מבישה ומבטא חוסר עמוד שדרה מול ציבור מועט, קיצוני וצעקני ולא מייצג״

יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, מסר בתגובה: “ההשתוללות הפראית של עסקני העירייה עם כספי הציבור חייבת להיפסק! לאורך כל ישיבות המועצה דרשתי תשובות והסברים, אך העסקנים בחרו שוב ושוב להתחמק ולברוח. כעת לצערי הגיע החשבון, ואותו לא ישלמו העסקנים אלא תושבי בני ברק שיסבלו שוב מהעלאת הארנונה ודו”חות על כל צעד ושעל”.

ריבלין חושף ב'בקהילה': מועצת הישוב החרדי קרית יערים החליטה לאחרונה שכביש 425 העוטף את הישוב יהיה פתוח בשבת. ההחלטה עלתה על רקע תוכניות הבינוי הנרחבות של המועצה האמורות להוסיף לישוב אלפי דירות.

נעמה ריבה ב'הארץ' בהצצה לדירות הפאר הריקות של החרדים, חדרי הורים מפוארים, עבודות יודאיקה ומרפסת לכותל. הצצה לדירות פאר של חרדים ירושלמים, המתגוררים בחו"ל ומגיעים רק בחגים, היא חווייה עיצובית חברתית מרתקת — שרק מחמירה את מצוקת הדיור בבירה.

עמית סגל..משהו מוזר בטיעון של גנץ. אם אתה דורש מהליכוד לפרק את הבלוק כתנאי למו״מ, אז למה אתה מדבר עם אותן מפלגות בלוק כדי לצרפן לממשלתך?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.