רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

ווארטים

אחד פגש חסיד גור, הוא שואל אותו
תגיד, למה אתם צריכים 3 אדמורי"ם?
עונה הגערער, מה פתאום, יש רק 2...
עונה לו
אוקיי זה מה שרציתי לשמוע

הרבי ממכנווקא אמר בקביעת שיעור. שמרן הרוב זצוק"ל אמר בשם אביו הקדוש שיהודי דוקר יהודי בפה. גוי דוקר יהודי במקום אחר.

בריסקער הולך בשער שכם  פתאום מגיע ערבי לדקור אותו מתחיל לצעוק הבריסקער ברוך אתה השם ...על קידוש השם הערבי תופס ידיים ורגליים ובורח הבריסקער רודף אחריו וצועק נו...........נו........נו...... ברכה לבטלה

פרסי הולך אם הילד שלו בן שנה וחצי ברחוב הילד הולך כמו אחד שיש לו שפשפת רצינית ביותר אני רק מתקרב ואני מריח ריח שלא שיך לעמוד בפני זה אני שואל את הפרסי תגיד לי למה אתה לא מחליף לילד טיטול הוא עונה לי לא יודע ראיתי כתוב על החבילה של הטיטולים עד חמש קילו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.