רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

ידיעות כלליות


׳ידיעות׳ על הסערה סביב אירוע ההתרמה של ארגון ׳עזרא למרפא׳ - בין הזמרים שהחליטו לבטל: עילי בוטנר, מוש בן ארי, אבי סינגולדה ואלון עדר. מדובר באירוע שאמור להתקיים בעוד חודש. בהפקה מנסים במקום לבטל למצוא פתרון שיאפשר השתתפות גם של זמרות.

׳ידיעות׳: מבין כל הנחקרים בפרשת פילבר יש עשרה אנשים שחשודים שקשורים לאירוע. העבירה שהם חשודים בה: הטרדת עד בנסיבות מחמירות. החקירה בפרשה מתנהלת במשטרה במשך חודש.

שר האוצר כחלון ל׳מעריב׳ - ״אם לא אמונה לשר האוצר הבא, אסיק מסקנות. אני לא רואה את ביבי מפנה לי עורף אבל אני לא אדבק לכסא. לא אחכה שתיערך לי ״הלוויה ממלכתית״.

׳ידיעות׳: המועמדים לנשיאות ארה״ב יוצאים בתקיפות נגד הרשתות החברתיות ובעיקר נגד פייסבוק שנותנים לטראמפ לפרסם שם פרסומים שקריים. לטענתם טראמפ משקיע בפייסבוק בלבד מיליון דולר בשבוע ומציף את פייסבוק במודעות ״שקריות״.

מיכאל שמש ברשת ב': ‏עימות ברשימה המשותפת לקראת פגישתם הצפויה של איימן עודה ובני גנץ, שאמורה להתקיים היום. בבל"ד זועמים על יו"ר הרשימה: שמענו על הפגישה בתקשורת - התנהלות לא ראויה ולא מקובלת.

ממחר חובה להדליק בכל רכב אורות גם במהלך היום בכביש בין עירוני. משאיות, אוטובוסים, אופנועים ומוניות נדרשים להדליק גם בכביש עירוני. מי שלא ידליק יקבל קנס של 500 ש״ח ו-2 נקודות.

‏טוויטר הודיעה כי תפסיק לאפשר קידום מודעות פוליטיות בתשלום: "בעוד שפרסום ברשת אפקטיבי מאוד עבור מפרסמים מסחריים, הכוח הזה מסוכן מאוד לפוליטיקה, היכן שניתן להשתמש בו כדי להשפיע על בחירות שנוגעות לחייהם של מיליונים" - כך כתב מנכ"ל ומייסד החברה.

הפרקליטה הבכירה עו"ד כינרת בראשי פרסמה פוסט שמעורר סערה נגד שי ניצן: "אני הייתי בחדרי חדרים של פרקליטות מחוז ירושלים. שמעתי וראיתי איך פרקליט המחוז דאז מוטרד מהתקשורת. צוחק לקורבנות בפנים. אני. ממש אני. שי ניצן מהלך אימים ומדליף לתקשורת"

ישראל כהן: ‏עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין המייצגים את יועצי רה״מ גולן ואוריך דורשים בערעור גם להשיב להם את המכשיר הסלולארי. מתברר שהם שולחים את ההודעות מסים חילופי והנייד נמצא עדיין אצל המשטרה.

'ידיעות': במהלך הדיון אמש אמר השופט כי בחקירתם של ארבעת מקורבי נתניהו נפלו שני פגמים מהותיים. ראשית, המשטרה לא ביקשה מראש צו המאפשר לה לבצע חיפוש ועיון בטלפונים האישיים של הנחקרים. בנוסף, לא הבהירו לנחקרים כי יש באפשרותם לסרב לצו החדירה.

'ממון': בהדרגה החל מ-2020 ייאסר באופן על כלל בתי העסק בישראל להשתמש במנגנון הסליקה הישן של גיהוץ הכרטיס, וכל התעשייה תעבור לטכנולוגיה החדשה. לפיה הלקוח מעביר בעצמו את כרטיס האשראי ומקיש קוד סודי.

יהודה שלזינגר ב'ישראל היום': בימים האחרונים עורכת איילת שקד פגישות עם אנשי מפלגת האם שלה הבית היהודי, כדי לתכנן את חזרתה למפלגה ללא נפתלי בנט, ובהמשך להתמודד מול שר החינוך הרב רפי פרץ, כדי להחליפו בראש המפלגה.

עוד ב'ישראל היום': בנט מגשש את דרכו אל הליכוד, ושקד פתחה בשיחות עם בכירים בבית היהודי, ובהם חברי מרכז המפלגה, המנכ"ל ניר אורבך וח"כ יוגב שמנסה לסייע לה מתוך המפלגה.

המאבק בדגל על תפקיד המזכ"ל. ריבלין ב'בקהילה': כשפינדרוס איבד את מקומו בכנסת, החלו בדגל להעלות את הדרישה למנות אותו למזכ"ל, מטעמי פרנסה. הוא היה חייל נאמן של התנועה בכל מערכותיה בשנים האחרונות.

עוד מריבלין: גפני הודיע כי יעלה את הנושא על שולחנם של גדו"י. הוא אף נקב בשמות - הגר"ג אדלשטיין והגר"נ זוכובסקי. אלו הרבנים שהוא מתייעץ איתם תמיד בכל נושא ודעתם היא הקובעת עבורו ועבור התנועה.

עוד מריבלין: גפני הודיע כי יעלה את הנושא על שולחנם של גדו"י. הוא אף נקב בשמות - הגר"ג אדלשטיין והגר"נ זוכובסקי. אלו הרבנים שהוא מתייעץ איתם תמיד בכל נושא ודעתם היא הקובעת עבורו ועבור התנועה.

ריבלין ב'בקהילה': מי שלא שותף לאופטימיות של גפני על קואליציה בראשות נתניהו הוא ליצמן. גם בתוך האירועים הפנימיים בחצר הוא מחזיק ראש בנעשה בעולם הפוליטי בחוץ ואין לו ספק שהולכים לבחירות בחודש מרץ.

עוד מריבלין: מהיכן שואב ליצמן את הביטחון המלא בבחירות שלישיות? כנראה נובע משיחות עם רה"מ. בעוד שכלפי חוץ נתניהו מדבר על הצורך בממשלת אחדות, בראשותו, הרי שהצעדים שהוא נוקט אמורים להוביל למבוי סתום.

שרקי ב'בשבע': יש קלף לא מדובר שמדאיג את נתניהו - 55 גוש הימין והחרדים, 52 לגוש השמאל וליברמן. גנץ צריך בסה"כ להעביר 2 ח"כים מגוש נתניהו ויש ביכולתו להקים ממשלה ברוב, בלי תמיכת המשותפת שיכולה להימנע.

עוד משרקי: נתניהו לא בונה על ליברמן. הוא משוכנע שיו"ר ישראל ביתנו גמר אומר לחסל אותו פוליטית, וזו מטרת העל שלו. יש רק דבר אחד שיעצור אותו בדרך למימושה: ההבנה שהוא יחסל בדרך כך את עצמו.

שרקי: ימי המנדט של גנץ, כעת, הם המאני טיים האמיתי. התנאים להקמת ממשלה ב-21 הימים האחרונים יהיו קשים יותר מאלו שיש עכשיו: כעת מספיק רוב רגיל, אז יידרש רוב של 61.

מבוכה ליאיר לפיד: אחרי שיצא נגד שר המשפטים עמיר אוחנה על דבריו נגד מערכת אכיפת החוק והפרקליטות, פורסם תיעוד של אביו טומי אומר דברים קשים יותר נגד הפרקליטות. הבוקר מפרסם לפיד פוסט בו הוא מסביר כי אביו אמר את הדברים כאשר לא כיהן כשר המשפטים.

שמעון ‏ריקלין ל‎שרון גל: ״אתה יודע כמה אנשים התקשרו אלי אתמול והציעו לי לפרמט את הטלפון, כי אני אולי הבא בתור? ולא שיש לי מה להסתיר, לא פירמטתי את המכשיר. גורם בכיר בלשכת רה״מ אמר לי כבר לפני 3 שנים שכל מי שנמצא בסביבת רה״מ - ייחקר, מנסים ליצור סביבו זירת פשע״

זאב קם: ‏ביקורת בליכוד על כך שנתניהו תוקף שוב את ליברמן וכורך אותו ביחד עם המתקפה על לפיד. לטענת גורמים במפלגה, המתקפה על ליברמן גורמת נזק כי ייתכן שהליכוד עוד יזדקק לו. הביקורת על נתניהו בתוך הליכוד נוגעת גם לכך שרה"מ סרב לאפשר לצוות של המפלגה לשבת עם הצוות של ליברמן.

אחרי אוריך: גם עופר גולן מתכוון להגיש היום תלונה במח"ש נגד התנהלות המשטרה.

ח"כ גפני ל'דקל סגל' ברשת ב': המפלגות החרדיות נגד בחירות. חוק הגיוס הוא רע מאוד ולא הסכמנו לחוק. לא רלוונטי מה אמרתי בסרטון במאפיית ויז'ניץ. אין מושג כזה שיעבור חוק בלי תיקונים, היה ברור שיהיו תיקונים בחוק הגיוס. עמית סגל: אמרת בפגישה עם מרן הגר"ג אדלשטיין שהבנת מנתניהו שהולכים לסבב ג. ח"כ גפני בתגובה: אני לא אומר מה אני מדבר בפגישות עם גדולי ישראל.

‏השר יריב לוין על הכניסה המפתיעה של גנץ ולפיד לחדר המו"צ: ״מדובר בתרגיל יח״צני שנועד להסתיר את העובדה שכחול לבן מתמידה בסירובה לקבל את מתווה הנשיא ופועלת להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת".

‏ד"ר מרדכי קידר שעורר סערה סביב רצח רבין מאיים להתפטר מאוניברסיטת בר אילן: "אם האוניברסיטה תזמן אותי לוועדת משמעת – אגיש מכתב התפטרות באותו רגע. שראש המחלקה תתחיל לחפש מרצה מחליף" ‎

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אצל אטילה שומפלבי באולפן "ווינט": מערכת בחירות שלישית היא אסון לאומי כלכלי. יאיר לפיד הוא נטל על גנץ ועל כחול לבן הוא חי בתוך כנוכיה. תחבורה ציבורית בשבת היא בגידה במדינה היהודית.

השדרן מנחם טוקר קורא לזמרים החרדים שלא לעבוד עם הגיטריסט אבי סינגולדה בעקבות החרם שהטיל על אירוע ההוקרה לעזרה ומרפא.

ח"כ גפני ל'דקל-סגל': "לפי המצב כרגע - הולכים לבחירות. אבל, אף אחד לא רוצה את זה. אנחנו במבוי סתום".

עמית סגל לח"כ גפני: אמרתם בפגישה עם הגר"ג אדלשטיין שהבנתם מנתניהו שהולכים לבחירות סבב ג'? גפני בתגובה: אני לא אומר מה אני מדבר בפגישות עם גדולי ישראל.

בתיעוד לא שגרתי שמגיע מאיראן, נראים אנשי הקהילה היהודית בתפילה לעילוי נשמת חללים יהודים כשלצידם אנשי משמרות המהפכה ואנשי דת מוסלמים- מצדיעים וחולקים כבוד.

מטוס רה"מ החדש יבצע בימים הקרובים את טיסת המבחן הראשונה שלו. המטוס יכול לטוס ללא נחיתות ביניים עד לסין ויפן, ומצויד במערכות קשר מתוחכמות ומוצפנות.

טל שלו ב'וואלה': צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד נפגשים כעת שוב. בשתי המפלגות מעריכים שהסיכויים להקמת ממשלת אחדות נמוכים עד אפסיים, ויותר ויותר גורמים בכחול לבן מתחילים לדון באפ' של ממשלת מיעוט.

עוד ב'וואלה': בכחול לבן מקווים שככל שאיום הבחירות יהפוך ממשי, תיפתח גם אפשרות להקמת ממשלת מיעוט עם החרדים, למרות שבשלב זה, הסיעות החרדיות מבוצרות עמוק בבלוק הימין של נתניהו.

יו"ר צוות המו"מ של הליכוד השר יריב לוין בפתח הפגישה עם כחול לבן: "כנראה מדובר בפייק מו"מ, כאשר המו"מ האמיתי מתקיים עם עודה במטרה להקים ממשלת מיעוט. לצערי נראה שגם הפעם לא נשמע תשובה לכל השאלות".

אחרי הפרסום בעלון 'מצב הרוח' על כך שברוב הסידורים בכותל המערבי לא מופיע התפילה לשלום המדינה ולשלום חיילי צה"ל, השבוע מתפרסם כי "אלמונים תלשו בעבר מסידורים בכותל את הדפים שבהם התפילה".

'חב"ד ניוז': פישל ליצמן החב"דניק שסיפורו עורר סערה בארה"ב כשסרב להוריד את זקנו, הועלה לדרגת סרג'נט. ליצמן הודח מהמשטרה בגלל סירובו ולאחר מאבק משפטי הוחזר לתפקיד.

הליכוד: לפיד הגיע לפגישה כדי להשגיח על גנץ שלא יסכים לממשלת אחדות.

ישראל כהן: אין צורך בהודעות על פיצוץ במו"מ בין הליכוד וכחול לבן. הנתון ששני השועלים הפוליטיים גפני וליברמן ששתקו מאז הבחירות ומהבוקר הם בבליץ ראיונות - מצביע ע"כ שאנחנו בעיצומה של מערכת בחירות שלישית.

ווינט: צוותי החירום בנתב"ג הוזעקו ל"אייר פורס 1" הישראלי בעקבות תקלה בבלמים.

'ערוץ 12': החברה שמפעילה את רכבל 'צוק מנרה' תפצה ב-10,000 ש"ח קבוצת תיירים שסורבו לעלות לרכבל לאחר שהמפעיל במקום טען כי "יש חרדים שמחכים והם ביקשו קרון ללא נשים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.