רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2019

שנאת ישראל בבנ ברק - האיש של ר' חיים קנייבסקי ראש העיר רובינשטיין לוחם בכל כוחו שלא ינציחו את שמו של האדמו"ר מליובאוויטש בבני ברק

מאת בני ברקי

ביום חמישי הקרוב אמורה להתכנס מועצת העיר בני ברק לישיבה מיוחדת בה תעלה לדיון לראשונה בהיסטוריה הצעה לקרוא רחוב על שם הרבי מלובביץ' בבני ברק, וזאת ביוזמתו של יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר יעקב וידר.

למרות התנגדות ראש העיר אברהם רובינשטיין (דגל התורה) לקריאת רחוב בעיר על שם הרבי, ניצל וידר סעיף בחוק העיריות המאפשר לו לכפות דיון בעניין במועצת העיר.

מאז הפרסומים בעניין דורשים חוגים קיצוניים בעיר מוידר ורובינשטיין שלא להנציח בשום אופן את הרבי בבני ברק, בטענות שונות ומשונות, ולפני מספר ימים וידר הופתע לגלות כי ראש העיר בחר להפר את החוק ולהיכנע לאותם לחצים, תוך שהוא מסיר את הנושא מסדר היום.

אמש הודיע וידר כי לא יאפשר מצב "שבו עסקנים מונצחים בעיר לפני גדולי הדור" ואכן מיד לאחר מכן שיגרו עורכי הדין של הליכוד מכתב התראה חריף לראש עיריית בני ברק, תוך שהם מבהירים כי הליכוד מגבה את וידר ומאיימים לפנות לבית המשפט במידה וראש העיר לא יבהיר בתוך 24 שעות כי הוא חוזר בו.

לאחר שהיועץ המשפטי לעירייה הודיע כי יגבה את וידר ולא את ראש העיר, מיהר היום מנכ"ל עיריית בני ברק לפרסם הודעה רשמית על כך שהצעתו של וידר לדיון בהנצחת הרבי בעיר "נשמטה בטעות" ובסופו של דבר כן יתקיים דיון בעניין במועצת העיר ביום חמישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.