רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2019

מבזקים


בש״ס סגרו כבר כ- 90 אירועי סליחות בכל הארץ. הערב יום שלישי ישיבת עבודה עם יו״ר ש״ס השר דרעי, שם יחלקו את אירועי הסליחות לפי מפת הארץ בכל הזירות והמוקדים. מטה מיוחד לאירועי סליחות החל לעבוד בתחילת השבוע.

שלומי דאהן שמוקם במספר 11 ברשימה ומהפעילים החזקים של ש״ס, לא ישובץ ברשימה בבחירות לכנסת ה 22 לבקשת בני משפחתו. דאהן ישמש גם הפעם קמב״ץ השטח ומרכז הפעילים.

 יו״ר ש״ס השר דרעי משדרג את הקהילה האתיופית והצרפתית. אחרי ישיבות עבודה אתמול עם ראשי הקהילות הוחלט כעת: נציג האתיופים הרב ברוך גזאי ימוקם במקום ה-11 ונציג הקהילה הצרפתית יוסי טייב במקום 12. עם החוק הנורווגי, יש להם סיכוי גבוה להיות בכנסת הבאה.

אמוץ שפירא: ‏רשימת נעם עתרה לבגץ נגד מה שהיא מכנה הדרתה מהמרחב הציבורי תוך פגיעה אנושה בקמפיין הבחירות שלה. לטענתה חברת מור בפרסום מסרבת לבקשתה לפרסם שלט תעמולה שלה על מתקן של חברת הפרסום על מלון פארק בירושלים בנימוק כי המסר יכול לפגוע ברגשות הציבור. היועמש תומך בעמדת נעם.

ארי קלמן :
‏עזבו אתכם מההכחשה של ׳איש ההכחשות׳ מדגל התורה. אם אלי ישי אכן הביא ליהדות התורה 50,000 קולות והוא לא מקבל תפקיד ציבורי בתמורה - הוא פשוט פריאר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.