רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בינואר 2016

נתי גרוסמן הסביר שבלי הפגנות המחבלים סיימו את דרכם השיטה היא לא להפסיק עם המחאות - כך פעל מי שהיה ביתד נאמן

מאת החבר לשעבר של נתי
 
כמי שמכיר את נתי גרוסמן מקרוב מקרוב ומכיר את שיטות הפעולה שלו רציתי לשתף את קוראי בעולמם של חרדים על האיש ודרכיו.
 
נתי גרוסמן הוא אדם תאב שליטה בצורה אובססיבית. כשהיה על הסוס הוא הרגיש שהוא הממליך מלכים ולו המלוכה. להזכיר את השם נתי גרוסמן זה היה מעביר צמרמורת כאילו הזכרת את הריבונו של עולם. לשמע השם הקדוש והנורא נתי גרוסמן היה מכניס לטראומה של ממש רבנים וראשי ישיבות שידעו שהאיש גוזר את גורלם לשבט או לחסד. קדאפי קטן עליו. התזכורת שהביא לנו בני רבינוביץ כיצד ניסה נתי גרוסמן לגמד את הרב פינקוס זצוק"ל אחרי שנהרג רק מראה לנו את מידת האכזריות והציניות של האיש.
 
הוא חף מכל אידיאולוגיה, כל מטרתו זה שליטה מוחלטת. הונו האישי נאמד בשלושים מיליון ₪. שנאתו למרן פאר הדור הגראי"ל שטיינמן נובעת כבר משנת תשנ"ב כשהרב שטיינמן הסביר לרב שך מיהו ואת הסכנה שבנתי גרוסמן והכריח את הרב שך לעשות שלום ואחדות ביהדות החרדית.
 
נתי גרוסמן כמו תמיד דגל בשיטה של מחאות פרובוקציות וזה מה שהקנה לו את השליטה. השיטה הייתה פשוטה לתפוס אובייקט וככה להחזיק את הציבור על אש נמוכה וכשצריך מגבירים את גובה הלהבות. וזה בדיוק מה שנתי גרוסמן עושה כעת להצדיק את קיומו ושל כל הכת שהקים סביב ר' שמואל אוירבך. חרדקים מחאות מעצרים אלימות, הכל מכוון ונשלט על ידו בצורה הכי צינית קרה ואכזרית.
שנאתו לרב שטיינמן אינה יודעת גבולות, מה שאמר רבי עקיבא כשהיה עם הארץ מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור זה רק משל לשנאה התהומית של נתי גרוסמן לגדול הדור. חבריו טוענים שהשנאה הזאת הפילה אותו, כי אם היה נוהג בתבונה ובשכל ישר הוא יכל לשרוד אבל נתי פשוט לא יכל הוא היה בטוח שהוא הסגן של האלוקים. איך הוא קורא לעצמו הידא אריכתא והיורד לשרשם.
 
כמה מילים על נתי גרוסמן שכל ימיו פעל כנחש הקדמוני מתחת לפני השטח ובשנים האחרונות נאלץ להתגלות לציבור לאחר שסולק מיתד נאמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.