רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בינואר 2016

חיצי שפל הדור מול גדולי הדור - תלמיד פוניבז' על רקע ההיסטוריה של אז ומה שקורה כעת


מאת תלמיד פונוביז'

ראיתי את שער הפנים חדשות שהבאת מלפני 23 שנה בנוגע למכתבו של הגאון רבי רפאל סולובייצ'ק בנו של מרן הגרי"ז למרן הגר"ח גריינמן זצוק"ל על רקע ההתקפות של הרב שך נגדו, ובו מכנה הגר"פ סולובייציק את הרב שך "חיצי שפל הדור".
 
לו היה קם הבלוג שלך בעולמם של חרדים רק בשביל השער הזה של עיתון פנים חדשות שהבאת דיינו.
 
בשלשה מילים פשוטות הגדיר בנו של מרן הגרי"ז את הרב שך ודרכו "חיצי שפל הדור". וכאז כן היום השפלים ממשיכים במלאכתם הבזויה!!!
 
לא אשכח לעולמים את היום בו התפרסם המכתב הזה שזעזע את תלמידי הרב שך בישיבה וכל החבורה המטורפת הזאת שהשתוללו כמו חיות פצועות על המכתב של ר' רפאל שסטר להם בפנים והגדיר את הרב שך  רק כמו שבריסקער מקורי בנו של קדש הקדשים הגרי"ז יכול להגדיר ייצור שפל שכזה שנלחם כמו מגולמן בכל גדולי הדור האמיתיים!!! רק בגלל תאוות שליטה מטורפת.
אגב, אני זוכר שעל כל מריבה של הרב שך נגד  מישהו תמיד הם מצאו הסבר למה הרב שך צודק, אני זוכר שאחד מחשובי הרבנים אמר לאחד המחבלים נאמני הרב שך  ווארט חזק. כתוב בגמרא ששוטה זה, היוצא יחידי בלילה, והלן בבית הקברות, והמקרע את כסותו. לכאורה למה לא מספיק דבר אחד למה צריך שלשה דברים להוכיח שהוא שוטה. מסביר מרן הגרי"ז שעל כל דבר בפני עצמו יכול להיות תירוץ למה הוא עושה זאת, אבל כשיש שלשה דברים ביחד אי אפשר לתרץ את זה וחייבים לומר שמדובר בשוטה.
 
אותו דבר אמר אותו רב חשוב, שהרב שך רב עם מרן הגרי"מ פיינשטיין היה תירוץ, אחרי זה עם מרן הגר"ח גריינמן היה תירוץ, אחרי זה עם בריסק היה תירוץ, אחרי זה עם מרן הגר"ד פוברסקי ובנו והיה להם שוב תירוץ, ואחרי זה עם מרן הגר"ד לנדו ושוב היה להם תירוץ ואחרי זה עם תלמידי החזון איש ושוב היה להם תירוץ, וכך הלאה כל פעם היה תירוץ. אבל במקום לתרץ כל כך הרבה תירוצים יש תירוץ אחד פשוט של ר' רפאל סולובייציק "חיצי שפל הדור". כמה פשוט כמה קולע הדברים של הגאון ר' רפאל סולובייצ'יק.
 
חיצי שפל הדור!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.