רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בינואר 2016

הגר"ח קנייבסקי מכנה את המחבלים רשעים

מאת 'מרכז החדשות'

זה התחיל עם הרב איידלשטיין המשיך עם הרב פוברסקי ועוד כמה אחרים ביניהם שלוחי גדולי התורה כולל ר' חיים קנייבסקי ששלח שלוחים מיוחדים לומר להרב רוזן כי המחבלים הם רשעים
הפגיעה בראש ישיבת 'אור ישראל': ראשי ישיבות ורבנים ממשיכים לחזק את הגאון רבי יגאל רוזן לאחר שספג מתקפה אלימה על ידי קיצוניים המזוהים ככל הנראה עם קבוצת 'הפלג הירושלמי' שריססו בפתח ביתו כתובות נאצה בפעם השנייה בתוך כחודש.

מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ביקש מתלמידיו הגאונים רבי אליהו מן מראשי ישיבת 'אור ישראל' ורבי ישראל מאיר דרוק ראש ישיבת תפארת ישראל, שימסרו בשמו להגר"י רוזן ש'לא יחשוש מהרשעים ובזכות הצער שמצטער שכרו גדול מאד גם בעוה"ז ויזכה לאריכות ימים ושנים מתוך שמחה.
הבוקר נחשף ב'קוקר' כי ראש ישיבת 'סלבודקא' וחבר מועצת גדולי התורה שוחח ארוכות עם הגר"י רוזן, בדבריו אמר: "הם לא התכוונו לפגוע בך אלא בגדולי הדור, הם תוקפים אותך אבל כולם יודעים שהם מתכוונים לגדולי ישראל, כולם יודעים שמרן הרב שטיינמן שלח אותך ואת ידא אריכתא שלו".
הרב הירש הוסיף: "הרב שטיינמן שלח אותך לבדוק שהניסוח של תיקון חוק הגיוס הוא בצורה שגדולי הדור רוצים שיהיה מנוסח, הם פוגעים בך והמטרה שלהם לאחרים, כלל ישראל מוקיר לך טובה גדולי ראשי הישיבות יודעים להעריך את הפעילות שעשיתם, הצלתם את עולם הישיבות מגזירה ועשיתם דברים גדולים מאוד למען עולם התורה". סיים הרב הירש.

גם ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי שליט"א הגיע היום לביקור חיזוק אצל הגר"י רוזן בישיבתו "אור ישראל" בפתח תקוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.