רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בינואר 2016

משגיח ישיבת 'חדרה' טוביה נוביק: "למה לצעוק על חרד"ק זה נגד החוק?

מאת 'מרכז החדשות'

הסערה סביב מעצרם של פעילי 'הפלג הירושלמי' בחשד להסתה נגד חיילים חרדים ושיתוף פעולה עם קמפיין ה'חרד"קים', משגיח ישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה, הרב טוביה נוביק מכה שוב, לאחר שבירך 'דיין האמת' על העברת תיקון חוק הגיוס כעת התייחחס הרב נוביק לפרשה שמסעירה את 'הפלג הירושלמי' אליה הוא וישיבתו משתייכים.
לידי 'קוקר' הגיעה הקלטה מדברים שנשא בוועד פנימי בפני בחורי הישיבה: "למה לצעוק על חרד"ק זה נגד החוק, למה?". פתח הרב נוביק את דבריו.
הרב נוביק הוסיף לזעום והקשה, מדוע אחד שצועק על חייל זה נוגד החוק: "שני פועלים צועקים אחד על השני והורגים אחד את השני יבוא שוטר, שני מוכרי אבטיחים שרוצים לריב מותר לריב! זה חלק מהאופי של האזרחות, אבל אחד לובש מדים הוא הרי מייצג את המדינה ואתה מבייש את המדינה, זה מדים של הערב רב".
בהתייחסו למדי צה"ל אותם לובשים החיילים אמר: " זה מדים של הערב רב אלו בגדים צואים, מהצואה ומתחת שבגיהנום איך אתה יכול לזלזל בזה? אתה יודע מה זה ישיבע בוחער? כבוד קדושת ישיבע בוחער  אתה צריך להפגין את זה בכל שרוך נעליים שלך שהשרוך קרוע כמו ישיבע בוחער אל תראה את עצמך כמישהו מהחוץ גם אם יעשו עם האף ככה וגם אם ירקו עליך כל זה לתפארת האדם לשבת בית, שאנחנו נתרברב בעצמנו בישיבע בוחריות שלנו". אמר הרב נוביק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.