רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 בינואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


הרב מזוז בשיעורו השבועי: לא כל רב הוא רב אמיתי לפעמים הוא רק רב עם אנשים.
אחרי שהרב מאזוז דיבר על הבאבות גם הרב יצחק הזכיר אותם...כנראה הוא שומע ברכב בשיעור רדיו קול ברמה.
כיכר השבת: הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף: "לא כל 'מקובל' הוא מקובל אמיתי"
----------------
היסטוריה בב"ב: לאחר 70 שנה תחנת "מוניות בני ברק" הוותיקה ברח' הרב שך(הרצל) נסגרה.
----------------
שמוליק קרליץ, בנו של הגר"נ ומנהל בית הדין נעצר ביום שישי בניו יורק במהלך קטטה ונשאר במעצר במהלך השבת. יובא בפני שופט ככה"נ בצאת השבת שם.
----------------
ציקי פרנק בטוויטר: ‏גל הטרור פוגע דווקא בחובשי כיפות?
‏המחבלים שנעצרו באילת, שאלו את הפקידה במלון, האם אמורה להגיע קבוצת דתיים למלון?
‏הפקידה שחשדה דיווחה למשטרה.
----------------
'המבשר': כמאה מערות קבורה נמצאו במהלך חפירות לבניית דירות בשכונת גילה בי-ם. דרעי וגפני יעלו את הנושא היום בפורום ראשי המפלגות בראשות נתניהו.
----------------
רוני דניאל: "אם זה היה קורה בירושלים, המחבל היה נורה ונהרג. הירושלמים מיומנים בפיגועים. התל אביבים לא יודעים איך לפעול באירועים שכאלה"...
 ----------------
 ח"כ סמוטריץ' לשלומי סגל ב'קוקר': "מתנצל בפני ח"כ משה גפני על הכינוי 'פוליטיקאי קטן'. מקווה לשיתוף פעולה איתו מהיום והלאה".
 ----------------
נשבר שיא: למעלה מעשרים אלף נשים הגיעו עד כה ליריד הבית והמשפחה של 'המודיע'. בערב יתקיים מופע ענק כולל שידור למעגלים סגורים.
 ----------------
צמח ב'נייעס מייל': סוף למשבר בירושלים - נמנעו פיטורי 170 עובדי הניקיון. משרד האוצר העביר לעירייה 17 מיליון ש"ח. הצדדים יכנסו למו"מ אינטנסיבי על שאר הנושאים.
 ----------------
מוקד 60: מחבלים ביצעו ירי צלפים ממרחק לעבר מערת המכפלה. צוותי הצלה מטפלים בזירה בנפגעת בהכרה מלאה.
 ----------------
השר יעקב ליצמן שימש אמש אורח הכבוד במלו"מ של 'אגודת ישראל' במיאמי. השתתפו: הרב חיים דוד צוויבל סגן יו"ר אגו"י, הרה"ג יעקב רייזמאן, הנגיד רבי יחיאל בנציון פישהאף ויו"ר אגו"י בפלורידה הרב משה מץ.
 ----------------
מוקד 60: בהמשך לדיווח על ירי לעבר מערת המכפלה. מהצלה יו"ש נמסר כי הנפגעת היא חיילת שפונתה במצב בינוני עד קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים.
 ----------------
הוסר צו האיסור פרסום בפרשיית דומא. הנאשם המרכזי - עמירם בן אוליאל בן 21 נשוי ואבא לילדה שהתגורר במאחז סמוך ל'דומא'. הואשם שהצית את בית משפחת דוואבשה כתגובה לרצח מלאכי רוזנפלד הי"ד.
 ----------------
ח"כ מיהדוה"ת ל'מקור ראשון': "אביגדור ליברמן הכתיר את ח"כ משה גפני כליצן. אם ביבי נתניהו יבקש לצרפו לקואליציה, נטיל וטו זהה לוטו של יאיר לפיד. הוא כפוי טובה, כל השנים כיבדנו אותו והכנסנו אותו לגדולי הרבנים".
 ----------------
אביו של עמירם בן אוליאל, בתגובה לחשדות על בנו: "אנו הוריו של עמירם המומים ומזועזעים מהחשדות המיוחסים לבננו האהוב, אנו מאמינים בחפותו של בננו שתתברר בבית המשפט, ומקווים שבית המשפט ייחשף להתעללויות הקשות שאותן עבר במהלך השבועות בהם נחקר".
 ----------------
פחד בתל אביב: רק חצי מהתלמידים הגיעו לבתי הספר.
 ----------------
'הקול החרדי': הגרש"ז אולמן רב שכונת 'משכנות יעקב' בב"ב אושפז ב'מעייני הישועה' במצב קשה עקב מים בריאות. שמו לתפילה: רבי שלמה זלמן בן חיה גיטל.
 ----------------
ישורון תורג'מן חושף ב'קול ברמה': הנציגים החרדים שהיו שותפים לבחירת המפקחים ובעלי התפקידים במחוז החרדי במשרד החינוך - לא הוזמנו לכינוס הוועדה מחר וביום שלישי לבחירת מנהל המחוז החרדי.
 ----------------
תחת אבטחה כבדה - נפתחו הבוקר הלימודים בת"א. כוחות גדולים פוזרו במוסדות החינוך בעיר. גם עיריית רמת גן החליטה להגביר היום את הפיקוח והשיטור העירוני במוסדות בעיר. מעצר אחיו של המחבל הוארך בחמישה ימים.
 ----------------
פיוס? יו"ר 'יחד' השר לשעבר אלי ישי הגיע אמש לביקור בבית חבר מועצת חכמי התורה הגר“ש בעדני.
 ----------------
סגן שר הביטחון אלי בן דהן ב'קול חי': "כל כך ציפיתי שרוצחי המשפחה בדומא הם לא משלנו. אבל הבוקר אני יכול לומר שלצערי הם כן". על הפיגוע בת"א: "נשקול הצבת מאבטחים בבתי הכנסת הגדולים".
 ----------------
ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הלילה הגאון רבי ישראל קליינר זצ"ל ר"י בית הכרם. הלוויתו תצא מבית מדרשו ברח' הטורים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
אטילה שומפלבי ב'ווינט': לא מעט מידע חדש נחשף הלילה בנוגע לפיגוע בתל אביב, אך יש צו איסור פרסום.
 ----------------
'המבשר': כמאה מערות קבורה נמצאו במהלך חפירות לבניית דירות בשכונת גילה בירושלים. יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כ משה גפני יעלו את הנושא היום בפורום ראשי המפלגות בראשות רה"מ בנימין נתניהו.
.----------------
השר דרעי בראיון לברייטקופף ב'משפחה': "אנשי 'הפלס' בטוחים שכל התורה נמצאת אצלם. הם לא יכולים לעכל את זה שיש פרענק שיש לו גם מה להגיד בכל נושא. הם שיגעו את חכם שלום בנושא חוק הגיוס, ממש ירדו לחייו".
 ----------------
המצוד נמשך: כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל שביצע את הפיגוע בת"א
אביו של היורה נחקר בשב"כ וסיפר כי זיהה את בנו כיורה מתמונתו בתקשורת. ההערכה: הירי - בהשראת דאעש. קרובי משפחתו: הוא מעורער בנפשו. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה
כוחות הביטחון פשטו על בית משפחתו של החשוד בביצוע הירי ברחוב דיזנגוף אחר הצהריים, בוואדי ערה, כך דווח הערב (שישי). על פי הדיווחים, אביו של החשוד זיהה את תמונתו בטלוויזיה והתקשר לכוחות הביטחון. זהותו ידועה למערכת הביטחון וההערכה היא שהוא ייתפס בקרוב.האב נלקח לחקירהה בשב"כ, ממנה עולה כי קודם לכן התקשר האב למשטרה וסיפר כי הוא מזהה את בנו בתמונות בטלוויזיה. האב סיפר לשוטרים כי קיבל לביתו שיחת טלפון אנונימית בה המתקשר אמר לו לבדוק אם האקדח אותו הוא מחזיק ברישיון כעובד בחברת אבטחה נמצא בביתו. האב בדק ומצא את האקדח, אולם אז הבין כי ייתכן ובנו זה שהתקשר אליו והסגיר את זהותו למשטרה.הכיוון המרכזי שנבדק הוא פיגוע בהשראת רעיון המדינה האסלאמית (דאעש). עם זאת, במשטרה מדגישים כי עד שיהיה זיהוי מלא כל כיווני החקירה נבדקים. בנוסף, בדקות האחרונות הורד העמוד שלו
 ----------------
'סרוגים': שוב הפרה של הסטטוס קוו בי-ם. הוקרנו סרטים גם השבת במינהל הקהילתי בקרית יובל.
 ----------------
'קוקר': הגר"י זיכרמן בכינוס כעת במודיעין עילית: "כל תושב יצטרך לחתום על טופס שבו הוא מצהיר שיש לו בבית רק אינטרנט מסונן".
 ----------------
בחדרי: יו"ר יחד אלי ישי נפגש הערב עם חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב בעדני במעונו בבני ברק
----------------
העתירו לרפואת האשה הצעירה יוכבד יוטל בת חנה מחסידות בעלזא שחלתה ב'שפעת החזירים' ומצבה מוגדר קריטי אך יציב
 ----------------
'ידיעות': הערכה במשטרה: שרה נתניהו תיחקר שוב בקרוב. על שאלות רבות ענתה: "אני לא מתעסקת בזה".
 ----------------
חיים המרמן מנכ"ל מרכז רפואי צאנז - לניאדו הגיש את התפטרותו.
 ----------------
החייל שנשקו הונף בידי החוגגים ב'סרטון החתונה' נדון ל-21 ימי מחבוש על הפקרת הנשק.
 ----------------
שפעת חזירים: איש אמונם של גדו"י הר' מרדכי הערץ שחלה בזמנו בשפעת, מצבו הוגדר קריטי, והחלים בדרך נס אומר היום בראיון ל'יתד': "התפילות ניצחו".
 ----------------
האדמו"ר מסדיגורה הגיע לביקור חולים אצל הרב מרדכי שטרן מזכיר המועצת של אגו“י המאושפז בתל השומר.
 ----------------
מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי חתמו על מכתב מיוחד בקריאה לרבני וגבאי הקהילות לסייע השבת פרשת שמות ל'שבת מגבית' לארגון 'המרכז הארצי לטהרת המשפחה'.
 ----------------
ביקור השר ליצמן בארה"ב: אמש ביקר בבתי האדמו"רים מבאבוב, צאנז-קלויזנבורג ורחמסטריווקא. ראשי עסקני הרפואה ונציגיהם ב-40 בתי חולים ערכו לשר קבלת פנים בברוקלין, לאחמ"כ התקבל במרכז חסידות באיאן. המשלחת ממריאה כעת לכיוון מיאמי, שם יהיה השר אורח הכבוד בשבת קונוונשן של אגו"י במיאמי.
 ----------------
המחבל מבצע הפיגוע בתל אביב: ערבי ישראלי תושב ואדי ערה. נבדק קשר למקרה רצח נוסף של נהג מונית שעה לאחר הפיגוע. על שני המקרים הוטל צו איסור פרסום.
 ----------------
בוז'י הרצוג במתקפה חריפה נגד נתניהו: "הוא עייף וגמר את הסוס, אין לו מה להציע לציבור. תרשמו: הבחירות השנה".
 ----------------
אלפי אנשי ביטחון ממשיכים בחיפושים אחר המחבל שביצע את הפיגוע בת"א. אביו שזיהה אותו מסרטון הפיגוע דיווח למשטרה: "מבצע הפיגוע הוא בני, הוא לקח את הרובה מהכספת שלי. תעצרו אותו מהר לפני שירצח עוד".
 ----------------
רה"מ בנימין נתניהו הגיע לביקור בצאת השבת בזירת הפיגוע בפאב הסימטה בתל אביב. לנתניהו התלוו השר ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשייך עם מקל סבא.
 ----------------
משה נוסבאום בערוץ 2: הערכה במשטרה שיש קשר בין הפיגוע בת”א, לרצח נהג מונית בירי בצפון ת”א. המפגע עבד באתר בנייה בת”א, הערכה בשב”כ שהוא קיבל סיוע.
 ----------------
ח"כ בצלאל סמוטריץ: ראש ממשלת ישראל שיורד לשטח, לזירת פיגוע זה חשוב. מטריד רק למה זה לא קרה בשורת פיגועים קטלניים בחודשים האחרונים. האם דמם של מתנחלים וירושלמים סמוק פחות?!
 ----------------
הציבור נקרא להתפלל עבור התינוק משה רפאל בן מור (נכד של ראש עיר) הנמצא בטיפול נמרץ.
 ----------------
'ערוץ 2': אחיו של היורה סייע לו ברצח ונעצר.
 ----------------
ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף את רה"מ בנימין נתניהו שהגיע למקום הפיגוע בתל אביב: "נתניהו דיבר שם על רצח ופשע. אף מילה על 'פיגוע' 'טרור' ו'מחבלים'. האם המילים האלה שמורות רק ליהודים?! עולם הפוך".
 ----------------
מחר יוגשו כתבי אישום נגד 4 מעצורי פרשת דומא.
 ----------------
'קוקר': הגר"י זיכרמן בכינוס כעת במודיעין עילית: "כל תושב יצטרך לחתום על טופס שבו הוא מצהיר שיש לו בבית רק אינטרנט מסונן".
 ----------------
פישל רוזנפלד חושף ב"כל הזמן": "עיריית ירושלים דיווחה על מליונים המוקצבים לפיתוח השכונות החרדיות, שנה אחרי שנה – אבל העבודות לא נראות בשטח • שאלתם את עצמכם מדוע? קבלו את השיטה: העירייה מאשרת מליונים – אבל לוקחת אותם לפרויקטים אחרים בשכונות הלא-חרדיות".
 ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 
פיגוע רצחני בת"א - הרב אריה לווין רבה של צפון ת"א בראיון: "מתפללים התקשרו לשאול האם להגיע לביהכנ״ס, בדקתי מול המשטרה שאישרה לי להתפלל כרגיל. למרות זאת, חלק מהמתפללים חששו וארגנו מניין בבנין. השארנו טלפון פתוח בבית כנסת למקרה חירום. הפחד הגדול היה בעיקר בליל שבת ברחובות. ניידות משטרה הוצבו בכל פינה".
יוסי בן דוד עד ראיה לפיגוע בראיון: "שניות לפני שהמחבל ירה עברתי לידו עם האופנוע. אני הראשון שטיפלתי בפצועים תוך כדי סכנה. הסכמתי להיפצע העיקר להציל חיים. לא נרדמתי בלילה האחרון, אני בטראומה. למרות שאני חילוני, מחר אגיד הגומל".
בן דודו של המחבל עו"ד סאמי מלחם בראיון: "כל התושבים אצלינו מגנים את הפיגוע. אבא שלו קורא לו רוצח נפשע. אם היינו שומעים ממנו משפט נגד יהודים, היינו מדווחים מיד למשטרה. מגיע לו את העונש הכי חמור, יותר ממאסר עולם".
ח"כ עבד אל-חכים מהרשימה המשותפת בראיון: "הוצאנו הודעת גינוי בשם כל הרשימה, למרות שלא ברור לנו סופית שזה פיגוע. ממשלת ישראל חייבת לקחת נשק מערבים שמחזיקים בנשק ללא היתר".
דרעי סופית ייכנס למשרד הפנים - יעקב אמסלם ׳כל הזמן׳ בראיון: ״בכל השבועיים האחרונים דרעי לא דיבר על כך. בחמישי בסיור בב״ב אמר לראשונה למנהל מוסד: ״שבוע הבא אקבל את משרד הפנים ואוכל יותר לסייע לך״. לא בטוח שההצבעה מחר, נתניהו רוצה לבצע את כל השינויים והמינויים יחד״.
למרות ההסכם: חיללו את השבת בקרית יובל - הרב דוד שמחון רבה של קרית יובל בראיון: "ידוע לנו שהם חיללו השבת דווקא כדי לעורר פרובוקציות. אני 30 שנה רב כאן ואומר באחריות, המנהל עושה זאת נגד התושבים החילונים. השכונה שלנו התנהלה כל השנים בשקט ושלווה, הקומץ החילוני במנהל רוצה להרוס את כל השכונה".
 ----------------
מהדורת מוצאי שבת במערכה:
ישיבת מועצה סוערת ביום חמישי בבני ברק: נציג סיעת בני תורה הרב משה מלאכי תוקף את חוסר השרות התושבים למרות עליית ההכנסות, הקלטה
הרב משה מלאכי נציג בני תורה בעי' בני ברק בראיון סוער: העיריה מקטינה את השרות לתושבים ומאידך מגבירה את העול על התושבים. העיריה הוסיפה על כיסם של התושבים היטלי שמירה
מנסים למזער את הנזק: ראש ישיבת מיר בשיחה שמסר בישיבה: כאן לא מכניסים פוליטיק. כאן מכבדים את כולם. יש כאן אברכים מכל החוגים. תגובת האברכים מעוכבי המילגות: המעשים יוכיחו.
שמחה בבני ברק עם הקמת קהילת 'אהלי ישועה' בה יתקיים מנינו של קדוש ישראל צדיק יסוד עולם הגאון הגדול ר' ישראל יצחק קאלמנוביץ'.
הקלטה: הגאון הצדיק ר' שלמה ברעוודא מגולל את הסערה שפרצה בעולם לאחר ההפגנה לפני 63 שנים מול משכן הכנסת נגד שרות לאומי לבנות – הפגנה בה נעצרה הרבנית רחל אוירבעך ע"ה כפי שנחשף בליל שישי במערכה
אקטואלי: החפץ חיים בחומת הדת: "משמיעים קול ומפרסמים במאמריהם שהרבה והרבה מחזיקים עם שיטתם כדי לאיים על מחזיקי התורה שיהיו הכל נכנעים תחתיהם... גם יאיימו על מי שאינו מחזיק בשיטתם באיומות שונות כי יש לאל ידם לעשות עמהם רע" – המאמר המלא.  
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים: הפיגוע המזעזע בתל אביב.
• בן דודו של המחבל אחמד מלחם בראיון: אנחנו המומים, זה לא מתאים לו בכלל. אנו עושים הכל לסייע למשטרה, אבא שלו איש ביטחון מתנדב במשמר באזרחי.
• עו”ד סמי מלחם בראיון: הבחור הזה פגוע נפשית כולם יודעים זאת כל מי שפוגש אותו. יצגתי אותו בסיפור של חטיפת נשק, הוא ישב בכלא חמש שנים, אבל הרקע היה פלילי.
• ישראל אביטן שניצל בנס לאחר שהירי של המחבל פגע בגבו, משחזר בראיון: הכדור פגע בי סנטימטר ליד חוט השדרה בהשגחה פרטית. ראיתי את המחבל כמה דקות קודם, זה פיגוע של דעא”ש.
• יוסי מור נהג 'דן' בקו 129 בראיון: עברתי במקום הפיגוע והמחבל כיוון את הנשק לעבר האוטובוס, פתחתי את הדלתות וכל הנוסעים ברחו, אני נשכבתי על הרצפה עד שהוא ברח.
• אבינועם ארז מנהל סיירת לביטחון עירוני בתל אביב בראיון: החיפושים מתמקדים במקומות המרכזים בעיר, הלימודים מחר יתקיימו תחת אבטחה כבדה, אסור שהציבור יכנע לטרור".
• ר”מ בסמת-טבעת מוניר זבידאת בראיון: אנו מגנים את הפיגוע בתוקף וקוראים למשטרה לעשות הכל כדי לטפל בנשק לא חוקי במגזר הערבי.
• הפחד בשבת בתל אביב: הרב איציק בר זאב רב ביהכנ”ס הגדול בת”א בראיון: אני גר בסמוך לפיגוע, בדרך לבית כנסת ראיתי שוטרים עם נשקים שלופים, אצלינו כל המתפללים הגיעו.
• הסוקר מנו גבע בראיון על הסקר שערך עבור ׳ידיעות׳ ולפיו ח”כ יאיר לפיד מתחזק דרמטית: הסקרים צדקו ערב הבחירות נכון ליום שבו הם התקיימו - הליכוד ירד, סקר אינו תחזית.
• יעקב אמסלם - 'כל הזמן': השר דרעי הבטיח למנהל מוסד בו ביקר בבני ברק כי בשבוע הבא יוכל לסייע לו יותר בגלל שיקבל את הפנים, הערכות: בקרוב ואולי אפילו מחר המינוי יאושר בממשלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.