רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 בינואר 2016

צו מעצר נוסף נגד חברי חוליית הטרור שמפילה את חיתתה בקראון הייטס

מאת חבדי״ק
המאבק הנחוש בטרור ממשיך במלוא התוקף. בית המשפט הוציא לבקשת משטרת ניו יורק, צו מעצר כנגד הבריון לוי הלפרין, וברגע שיניח את רגליו חזרה על אדמת ארצות הברית הוא ייעצר.
בשבוע האחרון עזב הלפרין את גבולות ארה"ב לצורך חתונה שהתקיימה בישראל, ובהוראת רבני קראון הייטס הוצא צו המעצר רק כשנסע על מנת שלא תסבול רעייתו ממעלליו הרעים.
בימי בחרותו ניהל כמה מופעי ראווה של טרור בשכונת קראון הייטס, גם כנגד תלמידי הישיבה המקומית וגם כנגד מתפללי בית הכנסת ב770.
לאחר שבא בברית השידוכין היה הצפי שיתעסק בהכנות לחתונה, אך לא נגע ולא פגע, הוא המשיך במריו והשתתף במעשי שוד וביזה, הכאות בחמת רצח ועינוי מתמשך של אנשים תמימים על לא עוול בכפם. עוד בימי בחרותו שהה במקום בלי ויזה בצורה בלתי ליגאלית, וגם לא נמנה על תלמידי הישיבה הרשמית בגלל מעשיו הנלוזים.
הלפרין הלז הוא ממובילי הכת המשיחית המוקצית מחמת מיאוס בקרב כלל חסידי חב"ד ומעריצי הרבי מליובאוויטש, והיה מי שהזה את מעמדי חלוקות הדולרים לכל השנוררס של ברוקלין. מי שניסה לגרש את טקסי השדים הללו מ770 סבל מנחת זרועו, כולל המשב"קים והממונים על בדק הבית והסדר במקום.
הוריו וחבריו מביעים תקווה שלאחר שישא אשה ויטעם טעם חיי אחריות ורצינות, יתחרט על מעשיו החמורים, יביע חרטה וישלם פיצויים לאלו שרדף ועינה, שבת ריפוי ובושת, ויפתח דף חדש בחייו, על פי תורה וחסידות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.