רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באפריל 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אבי שיף הכתב הפוליטי של ׳בחדרי׳ חושף:"כחלון סגר הערב על כניסה לקואליציה, החתימה הרשמית תהיה לאחר אישור המפלגה. מוקדם יותר יהדות התורה והליכוד סגרו על ההסכם, מדובר בטיוטה השביעית!". מדוע התפוצץ המשא ומתן במהלך היום? מה תקבל כל מפלגה, ומדוע  יחתמו רשמית עם כחלון לפני יהדו"ת?

ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ומענדי גרוזמן משוחחים על כל מה שמעניין היום. מה השיגו יהדות התורה? למה לא חיכו לש"ס? ומי ניצח בזירה התקשורתית? ולמה החרדים שוב נקראים סחטנים?

ח"כ בצלאל סמוטריץ ׳הבית היהודי׳ בראיון: הליכוד מנהל את המו"מ מול הבית היהודי במשיכת זמן, יש לנו רשימת נושאים עקרוניים שהם אצלנו קו אדום. מה היא רשימת הדרישות מעבר ללתיק החינוך? האם יש סיכוי שהבית היהודי תלך לאופוזיציה? והאם יחסי בנט-ביבי מהעבר משפיעים?

שחר אילן בראיון:"יהדות התורה לא למדה כלום!  ההסכם הזה יעורר כעס עצום בציבור הכללי, זה יחזיר את לפיד לכוחו! ההישגים של יהדות התורה הם בעיקר למנהלי המוסדות ולאברכים, ימשיך המצב של חינוך בלי חשבון ומתמטיקה! הם לא הביאו אגורה לטובת החרדים העובדים!  יש בציבור החרדי מעמד של מנהלי מוסדות שמנצלים את ההורים ואת הציבור!". והאם גובה הסכומים שהושגו מפריע לו או המטרות שלהם? והאם ש"ס בורחת מאחריות?

הרב אהרון לבל מנהל הכנסת האורחים במירון בראיון:"המדינה צריכה להפשיר קרקעות ולבנות כבישים שיהיה קל יותר להגיע למירון, שאנשים לא תצטרכו ללכת כל כך הרבה ברגל! אבא שלי היה שואב כדי מים מצפת ומביא לעולים לציון במירון!". מה יהיה התפריט השנה, ומהו המאכל האהוב על מבקרי הכנסת האורחים?

אוהד כהן תחקירן פנים אמיתיות בערוץ 10 בראיון: בקהילה האתיופית מעידים על אלימות מצד שוטרים, אתמול פורסם מקרה שעורר סערה. האלימות היא כלפי אוכלוסיות חלשות כמו החרדים שאין להם אימון במשטרה ובמח"ש. מה הגדרת החוק שמתיר לשוטר להשתמש בכוח? האם יש ירידה במספר המקרים, ומדוע מרבית התיקים נסגרים במח"ש? ומה לעשות כשנתקלים באלימות משטרתית?

אלי פולק מנכ"ל ישראלייף וממייסדי 'איחוד הצלה' בראיון מנפאל:"לקח לנו למעלה מ 30 שעות טיסה כדי להגיע לנפאל, הדרכים חסומות ושדות התעופה סגורים חלקית. מחר נגיע לאזורים מוכי האסון ונגיש את הסיוע לכל מי שצריך". מי חברי המשלחת, והאם הם נסעו כדי לעזור או כדי ללמוד כיצד להתמודד עם אירועים כאלו?

איש האיתור והחילוץ חיליק מגנוס בראיון:"יש לנו כרגע ארבעה צוותים בנפאל, צריך לדעת שזו מדינת עולם שלישי, הקושי גדול ביותר, תנאי השטח קשים ביותר ואין אפשרות ליצור קשר מלבד דרך מכשירי האיתור הלוויני שלנו! אתמול המדינה שיחררה לנו שני מסוקים ואיתם אנחנו מחלצים". מי האנשים שלא רכשו ביטוח, והאם הם נמנעים מלחלץ אותם?

להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 055-995-6437 מכשרים.

קו המהדורות המרכזיות גם מכשרים 054-738-57-58

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.