רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם


אדמקר: ‏יחי ההבדל: דרעי מצהיר בתקשורת על נושאים מהותיים ומתעכב בשל ויכוח על תיקים, יהדות התורה הצהירה בתקשורת על תיקים ובחדר דיברה על נושאים מהותיים
--------------------
הסקופים: חתימה של הליכוד ויהדות התורה בשעה 19:00. ללא תקשורת
 --------------------
בברית לבן איש יחסי הציבור אבי יוספי ב'בית ישראל' השתתפו: גילה גמליאל, יוסי דייטש, קלרמן, פינדרוס, ראוכברגר, מלכיאלי, הנהלת ביה"ח הדסה, עיתונאים ואנשי תקשורת
 --------------------
'לדעת': 2 אדמו"רים במועצת של 'אגודה' מתנגדים להסכם. החתימה מתעכבת לשעות הערב
--------------------
גורם ב'יהדות התורה' לשיף מ'בחדרי': "שיתוף הפעולה עם ש"ס היה רק בנושאים המהותיים, לא על התפקידים".
 --------------------
'חב"ד-שטורעם': הנשיא ריבלין אירח כעת במשכן הנשיא את ילדי משפחת ליפשיץ מנפאל. בנוכחות הילדים התקשר הנשיא לקטמנדו ושוחח עם הוריהם השלוחים, הרב חזקי וחני ליפשיץ.
 --------------------
'הקול החרדי': כעת טקס החתימה עם 'יהדות התורה' בבניין הכנסת
 --------------------
 אוריה אלקיים בגל"צ: ניסים זאב מתגייס לכיסוי החובות של אלי ישי: יקיים אירוע התרמה עם עשרות משתתפים באחד ממוסדותיו בירושלים.
 --------------------
לקראת החתימה אחה"צ: ח"כ יעקב ליצמן נכנס כעת לנתניהו ללחיצת יד רשמית. גפני שוחח טלפונית עם רה"מ וסיכמו על חתימה מיד לאחר כחלון.
 --------------------
נדב פרי: נתניהו ובנט נועדו הלילה עד 4 בבוקר. סיכומים על התיקים יש, נותר הוויכוח על סגן שר בדתות וניסוחים אחרונים
 --------------------
מירון: כעת בכנסת דיון עם צמרת המשטרה, ומשרדי הדתות, תחבורה ושאר הגופים. משתתפים: אייכלר, מקלב, מוזס, מרגי, בן דהן, בן צור ואיציק כהן.
 --------------------
בצלאל קאהן מ'קול חי' בטוויטר: רגע לפני כניסת הנציגים החרדים ללשכות השרים, גורמים במשרדי הממשלה מנסים לבצע שינויים מנהליים במטרה להקטין את השפעת החרדים בתחומים חשובים.
 --------------------
'סרוגים': המועמד למנכ"ל משרד החקלאות תחת השר אורי אריאל - ח"כ לשעבר זבולון כלפה שלא צלח את הפריימריז ב'בית היהודי' ונותר בחוץ
 --------------------
 שביתה ב'אגד': ועד העובדים הודיע על השבתת האוטובוסים ביום ראשון ב-5 בבוקר למשך 24 שעות.
 --------------------
'ישראל היום': בין עדי האופי אתמול בדיון של הרב פינטו היה העיתונאי שלום ירושלמי מ'מעריב' הנמצא בקשר עם הרב 17 שנה.  התביעה דורשת לגזור על הרב שנת מאסר בפועל.
 --------------------
גורמים בצוות המו"מ הקואליציוני: התלונות וההתבכיינות כאילו בנימין נתניהו לא השאיר מספיק תיקים לליכוד הן קשקוש. לליכוד יהיו 12 שרים בממשלה
 --------------------
נפאל: 30 ישראלים עדיין ממתינים לחילוץ, נותרו 6 מנותקי קשר.
 --------------------
כותרת ראשית ב'ידיעות': "ניצחון לחרדים - חוקי לפיד יבוטלו" כולל פירוט של כל החוקים והרפורמות שיוקפאו ויבוטלו. תגובת ח"כ ליצמן ב'ידיעות': "זה תיקון של עוול". תגובת לפיד: "זו מכירת חיסול".
 --------------------
אבי בלום ב'קו עיתונות': "אם אריה דרעי רוצה לסייע לשקופים, משרד הכלכלה הוא הכתובת. בידיו להוריד את יוקר המחיה, להוזיל מחירים, לשחרר חסמים, לפתוח מסלולי הכשרה ותעסוקה לחרדים ולבנות מעונות יום לאימהות חרדיות

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
 רשת ב': עכשיו זה סופי: מוחמד דף לא נהרג ב'צוק איתן' ושב לפעול בתוך חמאס.
 --------------------
בעקבות ערפל כבד הבוקר - שדה דב בת"א נסגר להמראות ונחיתות.
 --------------------
ח"כ אורי מקלב לקאהן וחכם ב'קול חי': "העקרונות עם הליכוד סוכמו, היום הניסוחים הסופיים. המשבר אתמול לא היה מדומה, דרשנו הגדלת קצבאות באופן מיידי. מתואמים מול ש"ס. ללא ש"ס, החתימה שלנו לא שווה".
 --------------------
 הסכם קואליציוני ראשון! הסתיימה פגישת צוותי המו"מ של יהדוה"ת והליכוד. יש סיכומים החתימה הערב או מחר בבוקר.
 --------------------
יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מכנס ישיבת הנהלה של דגל התורה בבית דגה"ת בבני ברק.
 --------------------
'הקול החרדי': יו"ר ש"ס אריה דרעי כעת בהתייעצות אצל נשיא המועצת חכם שלום כהן.
 --------------------
 המו"מ הקואליציוני: ח"כי יהדוה"ת בדרכם לגדולי ישראל.
 --------------------
רה"מ בנימין נתניהו ומשה כחלון ייפגשו הערב שוב.
 --------------------
יעקב ריבלין בטוויטר: סיכום תפקידי יהדות התורה. כספים, בריאות, סגן שר בחינוך, יו"ר ועדת המדע (מקלב). חצי קדנציה סגן יו"ר הכנסת (אייכלר).
 --------------------
בכיר ביהדוה"ת לשיף ב'בחדרי': "הכל מוסכם. ממתינים עם החתימה למחר כדי לקבל אישור גדולי ישראל וראש הממשלה".
 --------------------
ח"כ ליצמן נכנס לפני שעה קלה אל האדמו"ר מויז'ניץ במעונו בצפת לקראת חתימת הסכם קואליציוני ככה"נ מחר.
 --------------------
חבר כנסת בש"ס לישי כהן ב'כיכר': "חבל שהמלצנו על נתניהו, הוא מתעלל בנו, היינו צריכים לתת לו להזיע".
 --------------------
גל"צ חושף הקלטה של אורי אריאל בישיבת סיעת 'הבית היהודי': "נתניהו מתעלל במפלגה ובבנט באופן אישי, הופך אותנו לילדי הכאפות של המו"מ".
 --------------------
ויסברג בטוויטר: האדמו"ר מויז'ניץ דורש לכנס את המועצת לפני החתימה על ההסכם.
 --------------------
'חב"ד און ליין': הסנאטור הרפובליקאי ראנד פול שהכריז על כניסתו למירוץ על מועמדות בבחירות לנשיאות ארצות הברית, נפגש עם עסקנים חרדים מניו יורק.
 --------------------
ישי כהן ב׳סקופים׳: אריה דרעי דורש את תיק הנגב והגליל בנוסף לכלכלה. ירד מהרווחה לאחר שהבין שאין סיכוי.
 --------------------
אריאל אטיאס בראיון לישי כהן ב'כיכר': "אנחנו בהקפאת מהלכים עם הליכוד, זו לא מלחמה על תיקים, ש"ס לא תבוא בכל מקרה לממשלה. לא יהיה הסכם השבוע".
 --------------------
ערן שוורץ מיצהר מספר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "תהלוכת בימבות של ילדי יצהר הצליחה לפרוץ את השמירה על ישיבת "עוד יוסף חי" התפוסה בידי מג"ב. הילדים שאחזו שלטים בהם נכתב בין היתר "כיבוש הישיבה משחית" ו-השוטרים הפכו לגנבים? קראו לחיילים להשיב את הגזילה, ולצאת מבית המדרש". ואיך הגיבו החיילים?
 --------------------
 ישראל כהן בטוויטר: מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בירך על ההסכם בין יהדות התורה לליכוד ונתן "אור ירוק" לחתימה.
 --------------------
הסתיימה הפגישה בין נתניהו וכחלון. הוחלט כי שתי המפלגות יחתמו מחר על הסכם קואליציוני.
 --------------------
ההסתה החלה: יאיר לפיד על ההסכם עם יהדוה"ת: "זו מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית על חשבון משלם המיסים. כניעה מוחלטת לדרישות של מפלגה לא ציונית על חשבון הציבור".
 --------------------
מהדורת  12 ב'קול החרדי':
יהדוה"ת נכנסת לקואליציה! מני גירא: "סערת הרגע האחרון: גדולי התורה אישרו ליהדוה"ת לחתום, אך בשאלה האם לא לחכות לש"ס - מחלוקת בין ליצמן שהצהיר שהכל מתואם ומעדיף לחכות להם, לבין גפני הסובר שיש לחתום כדי להביא את הישגי הענק במו"מ".

עורך 'מרכז העניינים' יצחק נחשוני בראיון: "אם יהדוה"ת אכן תחתום סופית מחר, היא תעשה עוול לגוש החרדי. ברגע שחלק חותמים הם מוזילים את המחיר לחלק השני בגוש החרדי. לפי השמועות לא הגיעו לכל ההישגים בחוק הגיוס. לא הצליחו להוריד את ההכללה של תלמידי הישיבות בחוק הגיוס".

דוד חכם 'קול חי' בראיון: "יש לחצים על ש"ס להתקפל בחלק מהדרישות. ש"ס לא דורשת חסדים אלא את מה שמגיע לה. אין סיכוי לממשלת אחדות ונתניהו לא יכול להקים ממשלה בלי ש"ס. אין כרגע גם מגעים בין ש"ס לבית היהודי על פשרה בתיק הדתות".

ח"כ מוטי יוגב בראיון: "כל שירותי הדת חשובים ונחוצים לא רק לציבור החרדי, גם לציבור הדת"ל. ניסינו להגיע להבנות עם החרדים, לא הצלחנו להגיע לחלוקה הוגנת".

חזקי עזרא 'ערוץ 7' בראיון: "בעקבות ההשפלה של נתניהו החליטו בבית היהודי לחדש את ההתעקשות על תיק הדתות עד הסוף. ככל שהמו"מ יתארך המחיר יהיה גבוה יותר. בנט הורה על ניתוק מלא מכולם".

הסערה באשדוד - מנהל המאבק הרב יחזקאל גובנר בראיון: "ההחלטה להחריף את המאבק היא של כל רבני העיר. העיר שלנו ספגה טילים ומגיע לנו לשמור על צביונה. נערכים לעשרת אלפים בתפילת ליל שבת".
--------------------
מהדורת ‏חצות בסקופים:
 8 ימים לסיום הרכבת הממשלה, מחר החתימות עם 'כולנו' ו'יהדות התורה'.

• העיתונאי יצחק נחשוני: "יש ביקורת על יהדות התורה שבוחרים לחתום מוקדם מידי וללא תיאום עם ש“ס, זה נוגד את ההגיון ומביא לכך שש“ס תקבל פחות. זאת במקום לשבת כבלוק של 13 שהאחד לא חותם ללא השני".

•• מועצת הפ‏רשנים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישראל כהן, איתי גדסי וישי כהן: מדוע בבית היהודי מרגישים מקופחים? מה באמת מפריע לאריה דרעי? • האדמו“ר מזלאטשוב ב"ב: "ביקרתי אמש אצל האדמו“ר מבעלזא שאמר לי שהוא מרוצה מההסכם המתגבש ולפי ההסכם כל בחור ישיבה יוכל ללמוד תורה".

• המאבק נגד קניון 'ביג' באשדוד, חבר המועצה עזרא שור בראיון על העצרת המתוכננת ברחובה של עיר.

• הערכות שיא במירון ! הרב יהודה לייב מ'אור הרשב”י' בראיון היישר מחצר הציון: בגלל אסון ההלוויה, הכל יתנהל השנה אחרת. אוהלי חלוקת האוכל של צדקת הרשב“י יתנהלו עם מאבטחים צמודים לכניסות.

• התחממות הגבול הצפוני, העיתונאי ישראל קצובר בסיקור מיוחד.

• היישר מנאפל, איש 'איחוד הצלה' מוטי אלמליח בראיון
--------------------
ברסלב נייעס: טרגדיה קשה במירון, תינוק בן למשפחה מחסידי ברסלב נפטר בפתאומיות - יו"ר חסדי שבתאי יוסי זליקוביץ בראיון: "מדובר באירוע מצער מאוד, משפחה מאוד מוכרת ומוותיקי המושב, הסבא של הילד היה ממקימי חסדי שבתאי, מדובר במשפחה של אנשי חסד, המשפחה יושבת שבעה בישוב ומתקיימים אצלם מנייני תפילה, מדובר במקרה טראגי - בישוב מירון לא מורגלים לאירועים מעין אלה". 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.