רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באפריל 2015

אמר ב'מרכז החדשות'

מרכיבים ממשלה!

צוותי המשא ומתן של סיעת הליכוד ושל סיעת יהדות התורה, סיכמו ביניהם  את טיוטת ההסכמים הקואליציונים. בליכוד יציגו בקרוב בפני ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את הסיכומוים, וביהדות התורה פנו לגדולי ישראל לפני החתימה הסופית.

הסיעות סיכמו על תפקידי סגן שר הבריאות, אותו ימלא ח"כ יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים אותו ימלא משה גפני, וסגן שר החינוך, תפקיד שימלא ח"כ מאיר פרוש. כמו כן, המפלגה תקבל גם את סגנות יו"ר הכנסת למשך חצי קדנציה, תפקיד המיועד לח"כ אייכלר.

לקראת החתימה נועדו הערב חברי 'דגל התורה', חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, בליווי מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר ויו"ר 'לב לאחים' אליעזר סורוצקין עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן כדי לקבל הסכמתו וללבן סוגיות אחרונות שעדיין נותרו פתוחות.

במקביל, משבר בשיחות מול ש"ס בירושלים התכנסה סיעת ש"ס ל"ישיבה דחופה" על רקע המשבר שהכריזה במו"מ עם הליכוד. הסיעה עדיין דורשת את תיק הדתות במלואו ומחיקת המע"מ על מוצרי יסוג. אריה דרעי אמר הערב כי "בלי מע"מ אפס ומשרדים חברתיים - לא נחזור לשולחן הדיונים". בליכוד נוטים שלא לקדם את המהלך, לאור התנגדות משרד האוצר.

בשל טרגדיית "מדרגות המוות" בהלוויית הגר"ש וואזנר היערכות שיא לאירועי מירון! ח"כ דוד אזולאי בראיון: "לאחרונה משרד הדתות החליט על ביטול 'דרך מהדרין' וברחוב החרדי מדברים על שינויים שייערכו בעקבות הלוויית פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל. אני פניתי ליו"ר הכנסת לקיים דיון חירום בשני הקרוב,אני הולך לוודא שכל אחד  המבקש להגיע למירון יוכל לעשות זאת באופן הבטוח והמהיר ביותר, וכי למרות הרגישות שבהתקהלות ההמונית, המשטרה תעשה הכל כדי לעודד הגעת הציבור כולו ולא להיפך".

מכשרים: 050-2724982

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.