רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באפריל 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

שבוע לל"ג בעומר! משה פלדמן ואיש מירון ר' שמוליק קליין בדיון נוקב על כל השאלות סביב ההכנות להילולא. האם התקשורת החרדית מעדיפה להתעלם? האם יתכן שמירון לא יכולה טכנית לקיבולת של ארוע כזה? האם יש נכונות של המדינה לטפל במירון, ומה קורה באירועים אחרים במגזר הכללי? מה קורה במושב, הדוכנים החניונים? ומה הגדרת האחריות של כל אחד מהגורמים?

אבי שיף: "ההסכם עם יהדות התורה היה מוכן כבר לפני שבועיים אלא שצוות מטעמה עבר על כל סעיף וסעיף בצורה מדוקדקת. אפשר לומר הערב שכל החוקים מהממשלה הקודמת נמחקו. מה הם רשימת ההישגים המדויקת, והמשמעות של כל אחת מהן? מדוע בש"ס ממתינים, ומה חושבים ביהדות התורה על הדרישות שלהם?באיזה אופן תבוצע חלוקת התיקים בתוך הליכוד? ומה לוח הזמנים המדויק עד לתחילת עבודת הממשלה החדשה?".

פרופ' יזהר אופלטקה בראיון סוער:"יש שנאה גדולה בקרב חילונים צעירים רבים כלפי חרדים, זה יכול להגיע למצב של מלחמת אזרחים כמו במדינות ערב!  לא היה 'הצנע לכת' במשא ומתן של יהדות התורה. לא יתכן שגפני אומר שבשבילו יום העצמאות הוא כלום!". מדוע ליאיר לפיד כן מותר לדאוג למצביעיו?

יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד בראיון:"פעלנו והצלחנו למנוע הקמת ועדה שתקבע מיהו חרדי, אם היתה מקומת ועדה כזו הקריטריונים היו הופכים לפוליטיים! הטענות על סחטנות החרדית כביכול הן פופוליסטיות! אבל זו התוצאה של מפלגות חרדיות, תמיד יאשימו אותנו בסחטנות ותהיה הסתה, אם החרדים היו בתוך המפלגות הגדולות לא היתה קמה מפלגה כמו של לפיד!".  ומדוע יש התמרמרות בקרב הליכודניקים על מבנה הממשלה החדשה?

עו"ד יוסף וייצמן יו"ר הוצל"פ בלשכת עורכי הדין בראיון: הצלחנו לתקן הליך בירוקרטי שפגע באזרחים שניהלו הליכים מול הוצאה לפועל, והיו חייבים לשלם רק הם עצמם. מה הרווח של הלקוח שעו"ד יגיע להסדיר את התשלומים מול החייבים? איזה הגבלות מאפשר כיום החוק כלפי בעלי חוב, ומה ההבדלים ביניהם? ומה כדאי לעשות אם מקבלים בהפתעה הודעה על חוב כספי?

הרב חזקי ליפשיץ שליח חב"ד בקטמנדו בראיון:"היום עליתי על מסוק וחילצנו יותר מ 30 מטיילים ישראלים מההרים. הילדים שלי נפגשו היום עם נשיא המדינה ראובן ריבלין. האירוע כאן הולך להמשך עוד הרבה זמן, המשלחות מישראל עזרו לנו מאוד באספקה!". ומדוע נותר ציוד רב של ישראלים בנפאל?

להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 053-423-9252 מכשרים.

המהדורות המרכזיות גם מכשרים 0547385370

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.