צריך לכתוב את האמת בכדי לתקן
כי בעצם אירגון הכנסת אורחים זה יצירת כפיו של הרב ירוסלבסקי עליו השלום
אביו של אב בית דין חבד בישראל ,ממשיך דרכו הוא מנדי העדל שליט"א ,אבל
היתחברותו של הענדל לבערל דריזין זה צרה צרורה לעבודת הקודש ,כי דריזין הוא
ללא כל מוטיב ,הוא פשוט רוצה ללחום בקרינסקי ,הוא ללא כל דעה ,בבית הכנסת
שלו נוהגים שלא לכריז יחי ,ואלי סלאווין הוא מהמקורבים הכי גדולים של
דריזין ,והלוחמים בקרינסקי ,על אף שאלי סלאווין הוא הלוחם
הגדול בהכנסת אורחים ,כאן רואים שאין כל דיאלוג במחלוקת בחבד אלא כולם
רבים על כסף וכבוד ,וזה רק תירוץ לאמר אני משיחסט ולכן אני עם הענדל ,בשנים
האחרונות הענדל מצליח לגייס סכומי עתק ,ובכל זאת הכנסת אורחים סגורה בפני
המבקרים ובפרט בפני הבעלי תשובה שרוצים להגיע במשך השנה ל770 ,אין להם
מכרים בקראון הייטס ,הענדל סוגר בפניהם את הכנסת האורחים ,כי זה ההוראה
מדריזין ,הוא יכול לכתוב יחי על הבנין ,אבל זה הכל רק בכדי להראות את
הטלפיים ולאמר טהור אני ,אבל הענדל מתחיל להיתקרב לשיטת העבודה של קרינסקי
ויואל קאהן ,דהיינו לדאוג רק למקורבים למישפחתי
ולצלחת ,וזה בעצם היפך העבודה הפשוטה לשם שמים של כבוד קדושת הרבי שליט"א
אחרי ג תמוז פיתאום כל המישרדים הרשמיים בחבד שזה כולל המישרדים של הענל
ושל קרינסקי כולם משלשלים כספים רק להנאות עצמם ,ואילו קמצוץ קטן ביותר
מגיע לאלפי החוזרים בתשובה שרוצים להיתבסם במשך השנה ,מהיתקשרות למשה שבדור
,אני מקווה שפירסום זה יביא לשינוי גדול גם אצל האנטים וגם אצל המשיחסטים
,היגיע הזמן לחזור למקורות ,לשיחות של תשנ"א ותשנ"ב ,ולהפסיק את הקמצנות
והחתירה לצבור הון אישי ,צריך ללכת בדרך הרבי שליט"א ולידאוג שיבואו עוד
אנשים ל770 ,בחינם ,הכנסת אורחים זה בחינם
,וכל הכסף שקרינסקי מוציא על מישפטים ,בעידודו של יואל קאהן ,שילך להביא
עוד חוזרים בתשובה ל770 לבית רבינו שבבבל בחינם
בברכת התורה
משולם צפניה

http://mosrim.wordpress.com
השבמחק