גם אם נכון שכל הענין של עליה להר הבית היא שאלה גדולה אם היא מותרת ועד היכן, ישנם הסבורים כי ברוב השטח אין איסור פרט למקום המקדש ממש, אני לא נכנס כאן לוויוכח בין הרבנים בנושא, ואולי עדיף שיהודים מתנזרים ומתרחקים לא נכניס את עצמנו לספק, אבל שאלה אחרת קיימת, גם אם הערבים מחזיקים שם את המסגדים שלהם מדוע מאפשרים להם שם לשלוט שפירושו לעשות כרצונם
הנה היום התנהל שם הלויה של מחבל טרוריסט, גירשו את היהודים שלא יהיו שם בשעת מעשה, ועשו שם הלויה גדולה של מחבל, מדוע מאפשרים זאת, את זה לפחות היו צריכים למנוע
לרשימה על מה שהתחולל היום בהר הבית כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/11/blog-post_754.html
הנה היום התנהל שם הלויה של מחבל טרוריסט, גירשו את היהודים שלא יהיו שם בשעת מעשה, ועשו שם הלויה גדולה של מחבל, מדוע מאפשרים זאת, את זה לפחות היו צריכים למנוע
לרשימה על מה שהתחולל היום בהר הבית כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/11/blog-post_754.html
הציבור לא יודע ולא מבין למה יהודים עולים להר הבית. אם רק היה מברר קצת היה מבין.
השבמחקהיהודים עולים להר הבית כי הם רוצים להקריב קרבנות ולבנות את בית המקדש. לא נפילות משמים ולא הזיות אחרות, רוצים בפועל לבנות מאבנים ומלט את בית המקדש.
מי שיבדוק את ההלכה (למי שזה מעניין - רוב הציבור לא מעניין אותו הנושא) יראה שההלכה נפסקה ש'מקריבין קרבנות ואף על פי שאין שם בית בנוי' - (רמב"ם עבודה, הלכות בית הבחירה פרק ו' הלכה י"ד - ראה כאן קישור: http://www.mechon-mamre.org/i/8106.htm
וכן נפסק להלכה ברמב"ם הלכות בית הבחירה פרק א הלכה א'. "מצוות עשה לבנות בית לה' להיות מקריבין בו הקרבנות וחוגגין אליו ג' פעמים בשנה". זה מצווה דאורייתא ככל המצוות - זה אחד מתרי"ג המצוות שהרמב"ן מונה אותם בספר המצוות. איך אפשר לומר שנתבטלו היום תרי"ג המצוות?.
ח"כ אמנון כהן משס, וח"כ אורי מקלב מיהדות התורה, תוקפים את העולים - הם חושבים שעולים להר הבית כי רוצים ל'חזק ריבונות', גרידא. ולכן הם טוענים שתורת ישראל גוברת על ארץ ישראל.
פשוט הם לא מקשיבים לצד השני, זה לא מעניין אותם. הם סתם צועקים 'כרת' כרת'. מה כרת איפה כרת למה כרת. איפה כתוב שיש כרת כשאין בית המקדש? כתוב שצריך להיזהר בקדושתו אף על ]י שהוא חרב - שלא יכנס לשם בטומאה וכו', לומדים את זה מגזירה שווה, 'את מקדשי תראו ושבתותי תשמורו'. מה שמירת שבת נוהג לעולם אף יראת מקדש נוהג לעולם. איפה כתוב כאן שיש כרת?. מאיפה לומדים פה 'כרת'.
ועוד יותר מזה, בורים ועמי ארצות אלו, מעולם ומחייהם לא למדו ש'טמא מת מותר להכנס להר הבית' (רמב"ם הלכות ביאת מקדש פרק ג' הלכה ד'') הלכה פשוטה יבשה שנפסקה בכל ספרי ההלכה ואין עליה חולק. והם מקשקשים כל היום ש'אנחנו טמאי מתים'.