ברצוני להתייחס לנושא העולה רבות בבלוג זה לאחרונה.
לדעתי הרב שמואל אוירבעך מותקף שלא בצדק בענין פתיחת המפלגה, שכן זכותו של כל ראש ישיבה או אדמו"ר להנהיג קבוצה, וכיון שלא רצו להכניסו למסגרת "דגל התורה" פתח מפלגה לבד והוכיח את כוחו. וזה לגיטימי בהחלט.
מה שכן בעיה, אותה מנסים להסתיר מעיני הציבור היא הקנאות הקיצונית המטורפת של ר' שמואל אוירבעך שמשום מה לא זוכה לבמה המתאימה.
מי שקצת עוקב אחר שיחו ושיגו של ר' שמואל נוכח שמדובר בקנאי באופן קיצוני שעלול להוביל את עצמו ואת הציבור הנוהה אחריו לעברי פי פחת.
ר' שמואל נגד כל מסגרת בצבא, גם לבחורים נושרים נעדרי מסגרת.
ר' שמואל נגד שירות אזרחי בכל צורה שהיא גם במסגרת ישיבות, וגם כשהדבר תורם לתקציב הישיבות והאברכים.
ר' שמואל נגד לימוד מקצוע לגברים ולנשים
מדובר באדם קיצוני, מנותק, לא ריאלי, אשר גם לא חושב שאמור לספק תשובות ואפשרויות לקהל מרעיתו, וחושב שדי בהטלת איסורים, הרחקות, הקצנה. במטותא, מנהיג זה לא!
יש לנו להודות לה' שעדיין הרב שטיינמן הוא הקול המרכזי בציבור החרדי, אשר יש לו אחריות ציבורית, ואשר יודע שעליו לספק פתרונות ואלטרנטיביות ולא רק איסורים וחיובים.
לדעתי הרב שמואל אוירבעך מותקף שלא בצדק בענין פתיחת המפלגה, שכן זכותו של כל ראש ישיבה או אדמו"ר להנהיג קבוצה, וכיון שלא רצו להכניסו למסגרת "דגל התורה" פתח מפלגה לבד והוכיח את כוחו. וזה לגיטימי בהחלט.
מה שכן בעיה, אותה מנסים להסתיר מעיני הציבור היא הקנאות הקיצונית המטורפת של ר' שמואל אוירבעך שמשום מה לא זוכה לבמה המתאימה.
מי שקצת עוקב אחר שיחו ושיגו של ר' שמואל נוכח שמדובר בקנאי באופן קיצוני שעלול להוביל את עצמו ואת הציבור הנוהה אחריו לעברי פי פחת.
ר' שמואל נגד כל מסגרת בצבא, גם לבחורים נושרים נעדרי מסגרת.
ר' שמואל נגד שירות אזרחי בכל צורה שהיא גם במסגרת ישיבות, וגם כשהדבר תורם לתקציב הישיבות והאברכים.
ר' שמואל נגד לימוד מקצוע לגברים ולנשים
ר' שמואל נגד כל עבודה שהיא לגברים ולנשים, עבודה שאינננה אחד
מאלו דלהלן: מורה, סופר, שוחט, מוהל, משגיח כשרות, טווה ציצית, בתים מאכער,
לבלר בעיתון מסוים, וכיוצ"ב.
מהיכן יתפרנסו? זו כבר לא בעיה
של ר' שמואל, הוא לא מרגיש חובה להשיב לשאלה פשוטה זו, די מבחינתו באיסור
ללמוד מקצוע או לעבוד בעבודה מכובדת. זו לא הסתכלות של מנהיג, זו הסתכלות
של אדם ממורמר החי בגפו שאינו מבין דבר וחצי דבר בענייני העולם, וגם לא
בהשקפה האמיתית של חז"ל שיפה תורה עם דרך ארץ, וכי כל תורה שאין עמה מלאכה
סופה בטלה וגוררת עוון.מדובר באדם קיצוני, מנותק, לא ריאלי, אשר גם לא חושב שאמור לספק תשובות ואפשרויות לקהל מרעיתו, וחושב שדי בהטלת איסורים, הרחקות, הקצנה. במטותא, מנהיג זה לא!
יש לנו להודות לה' שעדיין הרב שטיינמן הוא הקול המרכזי בציבור החרדי, אשר יש לו אחריות ציבורית, ואשר יודע שעליו לספק פתרונות ואלטרנטיביות ולא רק איסורים וחיובים.
זו איננה קנאות זו צביעות למכור את ירושלים בנזיד עדשים ולהפוך בחורי ישיבות לפעילי טרור ופוליטיקה
השבמחק