רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

כך ניסתה הרבנית הראשית הדסה רלב"ג לסחוט את הרב הראשי לצה"ל

מאת איש הרבנות הראשית

מידע חדש חושף כך ניסתה הדסה רלב"ג לסחוט את הרב הראשי לצה"ל
בספר חדש אותו הוציא הרב הראשי לצה"ל תא"ל הרב ישראל וייס 'בדם ליבי' בהוצאת ידיעות אחרונות חושף הרב וויס פרטים חדשים וניסיונות סחיטה של הדסה רלב"ג  הדברים מובאים שם בעמ' 22 תחת הכותרת 'האישה'  ואני מצטט 
" שנים ארוכת הייתה 'הרבנית' שכנתנו הנאמנה חברה לאישתי אישה כרזימטית היהא מיודעת עם כל ה'מי ומי' בפוליטיקה ובצבא.
מיד כשבירכה אותי עם התמנותי לרב צבאי ראשי הוסיפה כי היא מצפה שאקדם לדרגת אלוף משנה אדם המקורב לה הערכתי וכיבדתי את בן חסותה אבל חשבתי שאחרים ראויים לדרגה ולקידום לפניו. כשהבינה, ימים אחדים לאחר המינויי שלא אקדמו בשלב זה הכירזה עלי בכל כובד משקלה מלחמה!
היא התקשרה אלי, היא נפגשה איתי ועם רעייתי היא שיגרה אלי את בעלה הרב היא פנתה אל אישתי במקום עבודתה ואיימה ודרשה שלא אקבל שום החלטה בענייני הרבנות הצבאית קודם שאיוועץ עמה. שאם לא כן היא תעשה הכל בכדי שלא אסיים אפילו שנת כהונה אחת כרבצ"ר.
ואומנם היא לא בחלה בשום הזדמנות להכפיש ולהרע בהסתר ובגלוי. 
כפויי טובה אנחנו אמרה והזכירה שני מקרים שהפכו אותנו בעלי חוב כלפיה שוב ושוב היא הזכירה כיצד קידמה תור לניתוח עבור רעייתי אצל מקורבה (שאומנם לא ניתח את אשתי אבל עמד ליד המנתח) היא שכחה לציין שהודנו לה באמצעות מגש כסף יקר ערך.
אולם מה שקומם יותר הרבה יותר היה הפנקסנות שניהלה על דמה של ביתי ע"ה בעלה הרב הציע לי בטבעיות לקרוא את בית הכנסת שבו שימש כרב על שם תהילה בתי שנהרגה שבועות אחדים קודם לכן בתאונת דרכים מצאתי בזה מעשה הומני אנושי מתחייב אבל היא ראתה בכך חסד שעשתה עמנו.
חלפה שנה להתמנותי גילתה הגברת הנדונה שעודני משרת במדי הרב הראשי לצה"ל למרות איומיה היא התקשרה לעוזרי הנאמן אל"מ הרב צבי בלק והטיחה בפניו נאצות. השמצות וגידופין על אודתיי עד שהאחרון ניתק את השיחה. 
אנו קוראים לכל מי שהוטרד נסחט אויים על ידי הדסה רלב"ג לא להמתין מקומה של העבריינית הידועה לשימצה מאחורי סורג ובריח נווה תרצה זה הבית האמיתי שלה  

8 תגובות:

  1. ל"הרבנית" רלב"ג יש עוד כמה פנים מענינות ופיקנטיות
    אישה כוחנית ומניפולטיבית
    מקווה שימצא אותו אחד שיש לו את האומץ "לפתוח" את הפה על מעליליה הפיקנטיים של הגברת
    נימאס לנו מהמשפחה הגנגסטרית הזאת של המיגזר הדתי-משפחת לאו המורחבת
    צריך לשים סוף לעריצות והכוחנות שלהם

    השבמחק
    תשובות
    1. ממידע אישי שיש לי על המערכת שהיא מנהלת : היא מרמה בבחינותמה"ט , לרוב מכניסה תשובות ומקדמת לעבודה את מי שמלקקת לה. יש אצלה מרצה אלים שמזמן היה צריך להיות בבית סוהר עם הפה האלים שלו - אבל בגלל טובת הנאה שיש לה ממנו היא לא אומרת עליו מילה בעוד שהוא משתף פעולה עם רמאויותיה.
      להדגיש! לא כל התלמידות שלה הגיעו לדיפלומה במירמרה , אך הרבה נהנו מהשחיתות שלה . אני מחכה ליום שיגלו איך היא מצליחה להשיג כ"כ הרבה ציונים טובים אצל רוב תלמידותיה. בהצלחה חמי שירים את הכפפה. רק תזהרו לא לפגוע בכלל התלמידות

      מחק
  2. זה מה שמספר הרב הראשי לצה"ל לשעבר הרב וייס :
    ויש המון סיפורים גם בעיניין צנעת הפרט ששם מכבבת אותה אישה ללא שום צניעות וללא שום בושה כמו כן הנהנתנות שלה לא יודעת שובע ,היא אינה בוחלת בשום הליך שיכול לגרום לה קידום והא הראיה שללא היא חתנה לא היה נבחר לרב הראשי לישראל וזכה בדרכון דיפלומטי !

    השבמחק
  3. מכיר אותה אישית והיא אמנם בעלת פה ענק אבל שכל קטן קטן .... מתחברת עם כל המי ומי אבל בגדול היא אשה טיפשה ולכן אני רואה פחות בחומרה את מעשיה כי זה סתם חיסרון שכל .......

    השבמחק
  4. תשאלו את דויד גלאס מהימים הטובים במשרד הדתות באלאגאן בלאגן עם 'הרבנית' הללויה.

    השבמחק
  5. אישה נפלאה. אשת חסדים. מאכילה רעבים. מלבישה עירומים. ניתחה בהצלחה את אשתו של וייס במו ידיה וכך הבוגד גומל לה!

    השבמחק
  6. מה לעשות נגזר עלינו לסבול מאנשים שכאלו.
    את האישה לא מעניין שום דבר חוץ מעצמה והסובבים אותה.
    שיא השחיתות בהתהוות
    למשל איך שהיא מקדמת את עסקי בן הדוד של בעלה מאכיל הטריפות רלב"ג מארה"ב - אמסטרדם.
    וכל זה ע"ח היהדות

    השבמחק
  7. מלבישה ערומים חחחחה
    התבלבלת
    בדיוק ההיפך
    כולל את שמעון פרס

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.