רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

מופע תועבה איום ונורא בירושלים בחסותם של הרבי'ס מגור ובעלזא - רבני ירושלים זועקים מרה ומאשימים קשות את הרבי מגור על שתמורת מחיקת 12 מיליון שקלים חוב לעיריה הסכים לחילולי שבת ופריצות נוראה


הרבנים מזועזעים ולא מאמינים ואומרים כי דבר שכזה לא קרא בהיסטוריה, בעבר על דבר שכזה ראש העיריה נערך לקרב ואילו הפעם הוא אמר כי את 'הקיצונים' הוא כבר קנה הם אצלו ואין לו עוד כל בעיה, הוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו ואיש לא יפריע, ראשי גור הבטיחו לו שהם ישקיטו את כל מי שילחם בו, והוא פתח מיד במופע פריצות ובחילולי שבת מזעזעים בעיר העתיקה ואומר למי שיש טענות שיילך לליצמן הוא יסביר לו מדוע זה לא נורא

רבני העיר העתיקה פנו לראשי גור ובעלזא ודיברו עימם ביקשו שיפעילו השפעתם על ראש העיריה והם אמרו כי אינם מתערבים בנושא הם לא יפריעו לניר ברקת הוא הבטיח להם שטח ועד שלא יקבלו את השטח הם לא רוצים לקלקל יחסים ועד אז שימשיכו לחלל שבת ויקיימו מופעי פריצות ואחר כך אחרי שזה כבר יהיה בטאבו שלהם הם ישקלו מה הם עושים

ירושלים מתכוננת להפגנות נגד הרבי מגור בעלזא והמחבלים על שנתנו יד למעשה שכזה החריבו את ירושלים מכרו את קדושתה תמורת 12 מיליון שמחקו לגור חובות והבטחה של מגרשים עבורם זה שוה יותר מן השבת והפריצות

7 תגובות:

  1. די כבר עם ההיסטריה הלוחמנית הזאת, יש עוד אנשים בעיר הזאת, לא כולם חרדים, מותר להם להנות מפסטיבלים גם אם זה בעיר העתיקה.
    זה לא בגאולה, בית וגן או סנהדריה.
    אם על כל דבר אתם עושים היסטריה, לא לוקחים אתכם ברצינות גם כשאתם זועקים על דברים שבאמת ראוי לזעוק עליהם.

    השבמחק
  2. אני במקרה הייתי שם שבוע שעבר בדרכי לכותל וכנראה שהמגיב הקודם לא ראה מה שקורה שם ... פשוט פריצות מחרידה של חוף ים ואכן הפעם אני מסכים עם חיים כי זה היה ממש נורא ואיום ... מתאים לחוף הים של תל אביב ולא לעיר הקודש ובוודאי לא לעיר העתיקה ..... ובאמת כאדם שמעריך את האדמור מגור שליטא תמהני על ההוראה להצביע עבור ברקת......

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי שם ביום חמישי שעבר , בדרכי לכותל
      לא היה לא פריצות , ולא כלום !
      בהתחלה בפחדתי להתקרב ,אבל לא רציתי להגיע דרך שער שכם בגלל סכנתא .
      עברתי שם , וכן ראיתי אשה אחת עם שרוול קצר (שומו שמיים !!) אבל להגנתה , החצאיית ארוכה שהיא לבשה הייתה יותר צנועה מרוב החרדיות
      בקיצור , לא פריצות ולא כלום !!

      תפסיקו לשקר ולעשות רעש מכל דבר !
      הציבור כבר לא מאמין לכם !!!

      מחק
  3. כדי למנוע תאונות כמו שהי' תאונה קשה בצפון: שמונית התנגשה ברכב – 8 נפגעו אחת אנוש – צפו בתמונות - כבר לא נשאר לי מילים, אני כותבת זה בדמעות ומתחננת.. כנסו!

    אני כותבת זה בדמעות.. למה לא לשפר את הצניעות? כדי למנוע הצרות?

    אתם הרי לא טיפשים, וכולם יודעים שחז"ל אומרים בזכות נשים צדקניות אנו חיים, הם הם הנשים המתלבשות בצניעות ע"פ השולחן ערוך, הם מחזיקות את העולם, מונעות: פיגועים, תאונות, מחלות, וגזרות קשות מעם ישראל, מסירות קטרוג גדול מעם ישראל, אני שואלת: מדוע לא מתעסקים להוציא את הפאות המטונפות שיש היום והחצאיות הקצרות הבגדים הצמודים וכו'.

    למה לא יוצאים הרבנים והמורות כנגד זה??? כל זה גורם לכל הבעיות שיש היום. צריך להצדיע לנשים האלו שמקבלות השפלות ברחוב ולעג ועושות מסירות נפש הכל לשם שמיים הצניעות שלהם והתפילות שלהם עושות הרבה רעש בשמים.

    ודאי שהקב"ה יקבל תפילה שלהם ולא של נשים מודרנית עם חצאית קצרה שמכשילה את הרבים ומביאה אסונות. ממתי ד"ר יקבע משהו עם להוציא "כת" או לא? מי הוא בכלל??? רק הקב"ה קובע!!!!!!!! וזה לא כת זאת קבוצה של נשים צדקוניות ד' ישמור אותם ויאריך ימיהם אשר הולכות כמנהג אמותינו עד לכמה עשרות שנים אחורה.

    בבקשה כדי למנוע יותר צרות, תפסיקו להטריד עליהם, אם אתם ממשיכים אתם תענשו על כך בשמיים, בחומרה, הקב"ה שונא פריצות, זימה, וניאוף, ושקר שלכם, וכל מי שיוצא נגד הקדושה-הצניעות יתן דין וחשבון כי הוא נלחם נגד הקב"ה ח"ו.

    השבמחק
  4. הבלזאים לא נבהלים מכלום. בכל ההופעות רואים חסידי בעלז. בתערוכות השריון הכי הרבה חרדים שבאים לשם הם הבעלזערס (שלא שירתו בצבא) בכל מקום שאני הולך (ואני לא חסיד ולא עם תלבושת חרדי) אני פוגש בעלזערס. על הגורים אי אפשר להגיד את זה, הם לא הולכים למקומות כאלוה. לא ראיתי גורים שבלטו במקומות שחרדים לא אמורים להיות.

    השבמחק
  5. אני מבין את הכאב על חילול קדושת ירושלים, וקורא לכל אלו שהצביעו עבור ליאון שבקדנציה הקודמת היה אמון לבדוק היטב את התכנים שאמורים להיות משודרים ומעל בתפקידו ולכן כעת יוצאים אל הפועל כל התוכניות הללו, שלפחות יבואו למחות נגדו ונגד הקדוש איווט ליברמן שעפ"י שמועה שגונבה לאוזני גדולי הדור הליטאים הולכים להורות בקדנציה הבאה להצביע לישראל ביתנו מפני שאם ליאונצ'יק הוא קדושת ירושלים הרי שאיווט הוא קדושת כל הארץ - וה' יערה רוח קדושה ממרום וילמדו תועים בינה - מי שעומד בראש המאבק על גיורים אזרחיים לא יקבל את קולות החרדים לדבר ה' גם אם ילבש כיפה וגם אם יתפלל בכותל נקודה.

    השבמחק
  6. לפי התוצאות לליאון לא היה שום סיכוי גם אם כל החרדים היו מצביעים בשבילו. אלה שנמנעו, הצביעו למועמד החרדי הרב אפשטיין או נתנו חופש הצבעה, הצילו את המצב מבחינת הציבור החרדי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.