רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 בנובמבר 2013

הרבי מגור תבע לשבת בהלוך וחזור לבד במחלקה ראשונה ושילמו 57 אלף דולר עבור כל המחלקה

עד להיכן מגיע הבזבוז בגור ומדוע העשירים כל כך כועסים ששורפים את כספם אז תשמעו מה קרה הפעם איך הרבי מגור הגיע ליוון מה היה התנאי שלו וכמה זה עלה

השאלה היתה האם לקחת מטוס פרטי או שיסע בטיסה רגילה, היו שטענו במטוס פרטי זה ייצא יותר זול בשל התביעה של הרבי מגור שאם הוא נוסע בטיסה רגילה הוא תובע שכל המחלקה הראשונה שלו ושם יישב רק הוא הבן דוד ושני שמשים ואף אחד אחר לא, המחיר לתביעה הזו היא 57 אלף דולר, לא היתה ברירה זה מה ששילמו והרבי קיבל את המחלקה כולה, למרות שהציעו לו שיסדרו שהוא יהיה בשתי השורות הראשונות וכולם מאחוריו כך יחסכו הרבה כסף, הוא לא הסכים בשום אופן לשמוע על כך

את הטיסה במטוס הפרטי למילנו מימן הנגיד אפי הכט מכספו

הסיבה להוצאה הגדולה הזו מפני שאם הוא היה נוסע במטוס פרטי ויונתן בורנשטיין לא היה שם זו היתה פוגעת בו קשות

17 תגובות:

  1. חיים שאולזון, ת-י-ת-פ-ו-צ-ץ.

    השבמחק
  2. מה ההבדל בין הבחינה של מורינו ר' שלמה צבי לאחיו מורינו ר' דוד11 בנובמבר 2013 בשעה 8:36

    ליודעי ח"ן, נרמוז בקצרה את הבחינות של הני תרי צנתרי דדהבא, כפי ששמענו ממקובלים ובעלי תורת הסוד, ר' שלוימה צבי הוא בחינת "דוכרא לקבל דוכרא" בסוד שבנא וסייעתו, וכענין "שבנא בעל הנאה היה" (סנהדרין כו ב), והוא גילגול נשמה דיליה, ולפי המבואר במסכת חיבוט הקבר ובכתבי רבי חיים ויטאל ז"ל, דיניה דההוא גברא בש"ז רותחת (ראה זוהר פקודי דף רסג עמוד ב), ושרי ליה לבזוייה בגימ"ל ושי"ן (מגילה כה ב), בגין דאפיק לה לשמא דההוא חויא ברעותא דתיאובתא וכו' (עיין זוהר בלק קצד ב), ובניו בני תשע מידות אינון, בני אסנ"ת משגע"ח (עיין נדרים כ ב).

    ואילו ר' דויד הוא בחינת "דוכרא לקבל נוקבא" הוא גילגול של שמעי בן גרא ואנשיו (ראה שבת קה א), וכענין "הבא על אשת איש בחלום ובהקיץ" (עיין ברכות נז א), ועסקיו עם הנשים בצנעה, בסתר ובמחשכים (ראה קידושין פב א), ולמקורביו ידוע שקיים בנפשיה "אם רואה אדם שיצרו מתגבר עליו - ילך למקום שאין מכירין אותו, וילבש שחורים ויתעטף שחורים, ויעשה מה שלבו חפץ" (מו"ק יז.), ואסתאבת נשמתיה בסוד "חיצים זכרים ונקבות" (ראה סוכה יב ב), ובסוד "מכחול בשפופרת" (ב"מ צא א), ואיכא דאמרי בסוד "העראת עטרה" (יבמות נה ב), וחייב משום נשג"ז (סנהדרין פב א). וגסותו ויהירותו וכסילותו נתגלתה לעיני כל, בהתחצפו לבונים לוין שיכול להיות סבא שלו, והטיס לו את הכובע. ואיהו אבי אבות הטומאה והצביעות, והוא אחד מראשי הטרור והשחיתות הגדולים ביותר בגור.

    הצד השווה שבהן שאבות נזיקין הן, ודרכן לילך ולהזיק, ואין להם שמירה אלא סכין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקנא אותך בידיעות בתורה.או שאתה רק זוכר המאמרי חז'ל בעניני סקס

      מחק
    2. זה לא בדיוק 'ידיעות' אבל הייתי נותן ציון נאה בשביל היצירתיות.
      לגופו של היאנקל הזה הוא צידו העמום של הכוכב הגורי בן כסיל תוגת עמו..אבל האסון הוא בדורות שגדלו להיות גורים גרורים אפגעריסענע דומע שמעק אשר עוד לא נוצר וולד מכוער מטופש ורע מכדי שיוכל להנהיגם. סוסים רתומים עם כסות עיניים שילכו אחרי כל נער שיעמוד עליהם ויצליף אדיו..
      הבייססרול היה הקרן והבעניאקעס של יאנקל הם כבר הריבית דריבית.

      מחק
    3. איני יודע מאיין אתה שואב את המושגים שלך, אך אני חיפשתי ולא מצאתי מאמרי חז"ל בעניני "...",אין כזו מילה בחז"ל.

      תתבייש לך להעלות על הכתב את הסחי והמיאוס שאתה כנראה שקוע בתוכו עמוק עמוק.

      מחק
  3. חייבים להחליף את הנהלת ומנהלי האיחוד מיד, להיכן הגענו?, הרבי לא אשם, הרבי רחוק כמטחווי קשת מלוקסוס ופזרנות עבורו באופן אישי, השמשים ומנהלי האיחוד מכניסים לו רעיונות מטורפים בלי לספר לו על המחיר, רק מוכרים לו שזה נתן פלוני וזה נתן אלמוני, וכן לא מגלים לו שהפלוני או האלמוני ששילם 57,000 $ רק הוסיף 13,000 $ עבור השתתפותו בוועידה במקום 70,000 $ מחיר ההשתתפות בפריסה לשנתיים.

    השבמחק
  4. איפה הם ראו את הפזרנות הזאת ? אצל הלב שמחה? הבית ישראל? הפני מנחם?

    השבמחק
  5. גועל נפש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אה חיים,
      אתה מתבייש לכתוב את מה שכתבתי לך אתמול,
      שזה שאתה נכנס באדמו"ר בגור זה בגלל שהוא נכנס בך באבי אביך ואתה שותת דם עד היום,
      תהיה גבר ותכתוב מה הוא עשהלך,
      אתה מתבייש?? אהההה!!!
      על כולם אתה גיבור חוץ מעל אחד! על עצמך,
      מוג לב פחדן,

      מחק
  6. הסבות של הפולנים האלה מתגלגלים בקבר כשהם רואים את הבזבוזים של הגררס היום ... אבל זה מה שקורה שכשילד גודל בקמצנות מטורפת הוא אחר נהיה בזבזן גדול....

    השבמחק
  7. תתפלא לשמוע, אבל הרבי שילם סכום זה מכספו האישי. הוא אמר שכמו כל אלו שנוסעים ליוון צריכים לשלם 70,000$ אז הוא משלם לעצמו וצוות האישי שלו את ההוצאות, וזכותו לעשות בכספו מה שהוא רוצה. הפוך על הפוך, זה רק מראה יופיו ועדינותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז רגע הוא שילם 70 אלף $ אבל זה הלך על הטיסה? לא ברור

      מחק
    2. מקווה מאוד שזה לא נכון, "זכותו לעשות בכספו מה שהוא רוצה" ? הוא אוליגארך ? הוא איש בוהמה ?, הלא הוא מנהיג בישראל !!!!

      מחק
  8. אם יש אדמו"ר שחי בצניעות זה מרן האדמו"ר מגור שליט"א. אי עוד זוכר לפני כמה שנים שכתבת חילונית שהיא ליטאית לשעבר פרסמה כתבה נגד האדמו"ר באחד העיתוים וציינה שם בין היתר שהאדמו"ר גר בבנין מפואר של 3 קומות... ואכן למי שלא יודע האדמור התגורר עד לפני כמה חודשים בדירה פשוטה יחסית בבנין מגורים משותף עם שכנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני כמה שנים הכל היה אחרת, הוא לא רצה מכוניות פאר, בחר מחילוקי דעות, אך לדאבונינו בשנים האחרונות הכל התהפך, לא מובן, אולי עין הרע ח"ו, מי יתן שיחדש ימינו כקדם.

      מחק
  9. לא מדוייק. בנסיעות ליוון דרשו גם שעשרים השורות הראשונות במטוס תהינה ריקות ושלא יוגש לנוסעים האחרים כל מזון ומשקה. זה עלה עוד כ100 אלף דולר ולנוסעים האחרים דיווחו על "תקלה" כביכול בשירות שמעמיס את המזון. הרבי מגור עצמו אכל שתי ארוחות - הראשונה שש מנות והשנייה תשע מנות.

    השבמחק
  10. חיים שוטה שכמוך

    אין מחלקה ראשונה לטיסות ליוון.

    (לאירופה בכלל נדיר שאלעל עושים מחלקה ראושנה -לפעמים ללונדון-)

    אז לפני שאתה כותב מחירים תבדוק מה אתה כותב. ואל תכתוב מתוך שנאה עיוורת.

    כסיל שכמוך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.