רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באפריל 2013

מדוע הצבענו ל'עוצמה לישראל' - תגובה למכתבו של הרב טוביה בלוי

לכבוד הרב חיים שאולזון
 
ראיתי את מכתבו של הרב טוביה בלוי נגד מצביעי עוצמה לישראל, ואני חושב שהגיע העת לשים את הדברים על השולחן ולהסביר פעם אחת ולתמיד למה הצבענו עוצמה לישראל ולענות על כל הטענות הטפשיות שעולים אצלך בפורום נגדנו.
 
למה הצבענו לעוצמה לישראל הרי הם לא עברו את אחוז החסימה? אני באופן אישי וכמוני רוב רובו של הציבור היה בטוח שהם יעברו, אם הייתי יודע שהם לא יעברו לא היינו מצביעים להם כי ברור שלא נביא לבזבוז קולות נגד דעתו הק' של הרבי.
 
הרי אריה אלדד ראש הרשימה בעד גיוס בחורי ישיבות ונגד חוקים דתיים? כי שהבנתי מחבר הכנסת לשעבר מר בן ארי וברוך מרזל המועמד מספר 3 שהוא התחייב בכתב שיישמע לרב של כפר חב"ד הרב אשכנזי.
 
מי יותר חרדי מיכאל בן ארי או יעקב ליצמן? השאלה היא מהו חרדי ומי מגדיר מי חרדי. אם חרדי זה מי שלא אומר הלל ביום העצמאות ליצמן חרדי ואם חרדי זה מי שדואג לשלמות הארץ אז בן ארי יותר חרדי מליצמן.
 
איזה רבנים תמכו בעוצמה לישראל?  הרבה רבנים תמכו ואציין את הרבנים הידועים שאף פרסמו שהם תמכו הרב אקסלרוד מחיפה הרב משה הבלין הרב של קרית גת, הרב גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, הרב דוד דרוקמן הרב של קרית מוצקין והרב יוסף גרליצקי יו"ר רבני פיקוח נפש.
 
האם היה טעות שהצבענו לעוצמה לישראל? בדיעבד אני חושב שכן כי נגרם נזק לנושאים הדתיים וארץ ישראל, אבל אין לדיין אלא מה שעיניו רואות ולכן אי אפשר לשפוט את הדברים לפי התוצאות. אני מאמין שבפעם הבאה לא יצביעו למפלגות שיש ספק אם הם עוברים ויעשו בירור יותר חזק.
 
למה בן ארי הרס את האחדות בימין? לא ייתכן שחבר כנסת פופולארי כמו מיכאל בן ארי יציעו לו רק מקום 8 ברשימה המשותפת, ובפרט כשהציעו לו את המקום הזה היו בטוחים שזה לא ריאלי ולכן כפי שהבנתי החליטו לרוץ לבד. אני שמעתי שהבית היהודי טוענים שהציעו לו גם מקום שביעי, אך לא ברור לי אם זה נכון. 
 
למה לא הצבעתם יהדות התורה? אם יהדות התורה תתחייב שלא תהיה שותפה בפינוי יישובים אין ספק שאפשר להצביע להם בינתיים הם לא הסכימו להתחייב.
 
שמואל ל. כפר חב"ד
 

תגובה 1:

  1. חזק ולעניין. טוביה בלוי תפסיק להטיף כל הזמן נגד עוצמה לישראל בגלל בצע כסף מפרוש וליצמן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.