רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 זעזוע בעדה החרדית לאחר שבמהלך היום הגיע אדם קיצוני לביתו של הדיין החשוב וחבר הבד"צ של העדה הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגר, שם הוא היכה אותו בפניו, ככה"נ ברקע המאבק נגד מכשירי הנדרים פלוס.

🔎 הקלטות אסון מירון שפורסמו בכאן חדשות מלמדות כי כמה מאנשי הפיקוד שהעידו בפני ועדת החקירה לאסון מירון לא אמרו אמת ולקח זמן רב עד שהמפקדים הבינו בכלל איפה האסון

🔎 שמעון ישראל אלחדד ששיכל את 2 אחיו באסון מירון לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״ההקלטות שפורסמו אתמול מוכיחות לנו את הכשלים שהיו שם, אין לי כעס על הקצינים שהיו במקום, בתנאים שהיו להם הם עשו את עבודתם, אבל התנאים שהיו להם לא מתאימים לכזה אירוע״.

🔎 עוד משמעון ישראל אלחדד לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״זה שעשרים דקות אחרי האירוע עדיין לא יודעים מה קרה, זה מראה על הבעייתיות, לא הייתה שליטה מלאה של המשטרה בהר״.

🔎 סוכני הFBI בארה"ב עצרו בחור חסיד חב”ד בברוקלין, לאחר שנטל חלק בהסתערות על גבעת הקפיטול לפני שנתיים. הם איתרו את כתובת מגוריו לפי הטלפון וכן לפי רכישות שביצע בכרטיס האשראי שלו באותה תקופה – מה שהוכיח כי ביום הפרעות היה באזור. תמונות שלו גם הושוו עם צילומי מצלמות האבטחה, שתיעדו את השתלטות ההמונים על הקפיטול, וכך למרות שהבחור עטה מסכה לבנה בעת ששהה בקפיטול, חלקים מפניו נותרו גלויים.

🔎 הרב ליאור גלזר אמר בשיעורו בשם חבר מועצת החכמים רבי דוד יוסף כי "ליברמן לא באמת שונא חרדים אלא רק מנסה לגרוף קולות  והכל משחק. הוא לא באמת הזיק לחרדים אלא רק דיבר ודיבר ולא נגע בתקציב הישיבות"

🔎 הודעה משותפת לליכוד ולציונות הדתית:
הליכוד והציונות הדתית התקדמו הלילה במו״מ והגיעו לסף חתימה ולהסכמות במרבית הנושאים. המו״מ יימשך מחר.
בניגוד לפרסומים, הציונות הדתית אינה מתנגדת למינוי יו״ר כנסת זמני והיא נעתרה הלילה לבקשת ראש הממשלה המיועד נתניהו למינוי יו״ר כנסת זמני באופן מיידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.