רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 בליכוד מביעים תרעומת על ש"ס שמערימה לטענתם קשיים במו"מ, כשהיא דורשת את ראשות ועדת הבריאות שיועדה ליהדות התורה וגם את והוועדה לשירותי דת שבמידה ותוקם יועדה ל'הציונות הדתית'.

🔎 יקי אדמקר: ביהדות התורה ראו הלילה את ההסכם המלא של בן גביר עם הליכוד והיו בהלם. משרד ירושלים שאותו רצו להעביר למאיר פרוש או לאחד הח״כים האחרים רוקן לחלוטין, על כל המשתמע מכך: ״הולכים איתנו 40 צעדים אחורה״

🔎 מחריף המשבר במו"מ בין יהדות התורה לליכוד: בכירים באגודת ישראל העבירו הבוקר מסר ללשכת נתניהו שלא יחתמו להחלפת יו"ר הכנסת עד לפיתרון המו"מ התקוע

🔎 אמיר אטינגר: כעס בתוך קבוצות פעילים של דגל התורה על כך שבמקום שהיו"ר ינהל מו"מ עבור כולם, כל ח"כ נפגש בנפרד עם הליכוד ומנהל מומ אישי על התפקיד שלו במקום להתאחד בכוח של שבעה מנדטים ולהפעיל לחץ כדי למקסם הישיגים .

🔎 מתן כהנא מנסה לשכנע מאחורי הקלעים רבנים במגזר הדתי לאומי ללחוץ על סמוטריץ' לדרוש את משרדי הדתות והפנים

🔎 ח״כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי) לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳:  ״אין לי התבטאות אחת נגד הציבור החרדי, אני מעריך מאוד את הציבור החרדי מי שיכול ללמוד תורה שימשיך ללמוד, אני בחיים לא עסקתי בעיניינים חרדים אני הייתי עסוק רק לחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל״.

🔎 ח״כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי) לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״ברמה האישית אני מאוד מחבב את אבי מעוז הוא אדם חביב מאוד, אבל הוא מייצג קומץ קטן בציונות הדתית, לתת לאבי מעוז להיות אחראי על זהותה היהודית של מדינת ישראל זה מתכון לצרות צרורות״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.