רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בנובמבר 2022

אפלייה בית ספר יסודי נווה בת שבע ירושלים


 מזה זמן רב שהמוסד החינוכי לבנות "נווה בת שבע" בשכונת נווה יעקב בירושלים, נוקט באפלייה בין הבנות על רקע עדתי בצורה חמורה ופוגענית ביותר. 

האפלייה מטעם בית הספר, המופעל ע"י החינוך העצמאי, נמשכת על פני עשור שנים, ואף קיבלה הד תקשורתי רחב מספר פעמים אך לצערינו רשויות המדינה לא נקפו אצבע.
בתחילת שנת הלימודים הנוכחית בית הספר הגדיל לעשות ופגע פגיעה חמורה בתלמידות בנות עדות המזרח, דבר שאילץ את עיריית ירושלים לעכב את סמלי המוסד, ואת ההורים, להשבית את הלימודים מספר פעמים במחאה על ההשפלה וההדרה.
בימים האחרונים משרד החינוך, באגף המחוז החרדי, בהנהלת מר שי קלדרון, נכנעה למסע ההפחדות והאיומים מצד גורמים מסויימים, ואישרה בעל פה, ללא סמכות לבצע את ההפרדה.
ההורים פנו למר שי קלדרון ולמפקחת ציפורה כהן עלו בתוהו. למעשה אין אף גורם ממשלתי שהנפיק תשובה ממוסמכת, המנמקת את ההחלטה, בצורה אנושית  ומשפטית כראוי. 
הדבר נעשה במחטף, ללא פרוטוקלים מסודרים של ישיבות מטה. למעשה עומק המחדל זועק לשמיים.
ההפרדה של האזורים בפסגת זאב בעלי אוכלוסייה מזרחית (מרכז ומזרח) בכיתות נפרדות ומצורעות הינה פגיעה חינוכית בנפשן של התלמידות לכל חייהן. בעוד האזורים בפסגת זאב בעלי אוכלוסייה ליטאית מובהקת (נווה הפסגה וצפון) שוכנו אחר כבוד במבנה ובכיתות ממוזגות עם שאר הבנות
 להיכן תוליכו את חרפתכם? יש דין ויש דיין!
אין מחילה ואין כפרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.