רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 עיתון 'הפלס' משבח את אגודת ישראל על הדרישות שלהם בנושא הגיוס שעומדות בדרישות של רבני הפלג הירושלמי

🔎 המשבר במו"מ עם יהדות התורה: ב'המבשר' כותרת בעמוד ראשון - "מורת רוח וחוסר שביעות רצון מהתנהלות הליכוד כלפי יהדות התורה ובוחריה".

🔎 חסיד הותקף מילולית ברכבת לכיוון מנהטן. התקרית פורסמה על ידי נוסעת שכינתה את התקרית "מקרה מפחיד". לדברי עדת הראייה הגבר החסידי לא עשה דבר "מלבד לשבת ברכבת ולדאוג לעניינים שלו", אך בריון ששתה משקאות חריפים קילל אותו

🔎 זאב קם: בליכוד מתנגדים לדרישה לשנות את 'סעיף הנכד' בחוק השבות כחלק מההסכמים הקואליציוניים, למרות דרישה משותפת של כלל מפלגות הקואליציה העתידית.

🔎 אחד המוקשים בדרך לחתימה של הציונות הדתית היא הוועדה לשירותי דת. לפני זמן קצר בכנסת שיחה בין סמוטריץ' לבבציק בנושא, ביהדות התורה ובציונות הדתית לא מסכימים לוותר.

🔎 ארי קלמן עם הקרב על הוועדה לשירותי דת שמעכב את החתימה עם סמוטריץ':
בעוד ביהדות התורה דרשו שהוועדה לא תוקם כי היא עלולה בעתיד לשמש כלי ניגוח נגד הדת ושהסמכויות יהיו בידי ועדת הפנים כבעבר, בציונות הדתית סיכמו עם ש"ס שסמכויות הוועדה יועברו לוועדת החוקה בה יכהן רוטמן. 
ביהדות התורה מתנגדים: "לא נסכים שידירו אותנו מכל עיסוק בנושאי דת".

🔎 ישראל כהן:  מוטי בבצ'יק עשה את הלילה בלשכת נתניהו בשליחות יצחק גולדקנופף שנלחם כמו אריה על הסמכויות של מאיר פרוש. במבט היסטורי קצר לאחור זה לא דבר של מה בכך. אחדות כוחות זה תמיד דבר מרנין לב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.