רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 ארגון ישיבות בניו יורק פנה לבית המשפט בבקשה לקבלת צו מניעה נגד התקנות שאישרה מועצת החינוך של מדינת ניו יורק, שיחייבו את בתי הספר הפרטיים בניו יורק להוכיח כי לימודי החול בהם מספיקים. בכתב התביעה כתבו הרבנים: "להורים יש את הזכות הבסיסית לשלוט בגידול ובחינוך ילדיהם, אך התקנות החדשות מתעלמות מהאינטרס המוגן על ידי החוקה"

🔎 סקר אולפן שישי: רוב נגד פסקת ההתגברות ברוב של 61, ונגד חוק דרעי שנועד לאפשר לאדם שנדון למאסר על תנאי לכהן כשר .

🔎 יואב קרקובסקי: נהדף ניסיון של נתניהו ללחוץ על סמוטריץ' באמצעות רבני הציונות הדתית: נדחה גישוש שעשו אנשיו של נתניהו מול מקורביו של הרב חיים דרוקמן, כדי לסייע בהורדת סמוטריץ' ממקצת דרישותיו. יו"ר הציונות הדתית מקבל גיבוי מרבני התנועה.

🔎 בן גביר למימרן בקול חי: אני מגבה את סמוטריץ, לא תקום ממשלה בלעדיו. אני קורא לכולם להתכנס לסגור את הפרטים ולהקים ממשלה. יש לנו שעון חול שייגמר, צריך להקים ממשלה כמה שיותר מהר :

🔎 חזקי ברוך: במפלגת עוצמה יהודית החלו בבדיקה מי הדליף הקלטה של בן גביר מישיבת הסיעה. בתגובה לפרסום, אומרים במפלגה: אנחנו שמחים להיות כמו בליכוד בעניין ההדלפות, אך מצד שני נסביר לכל הצוות שהדלפות זה לא שיטה להבליט פועלו של עוזר כזה או אחר ובטח שזה לא מכבד את הח"כ שאותו הוא משרת".

🔎 ארי קלמן: בבית הרב אדלשטיין מעוניינים שאשר או פינדרוס יקחו את תפקיד סגן שר החינוך אך בליכוד שומרים את התפקיד לש״ס. באוגדת ישראל יסרבו לקחת את משרד ירושלים לבד, במקרה שבליכוד לא יסכימו לתיק משמעותי עבור הציבור החרדי - פרוש יעדיף להישאר בכנסת בראשות ועדה משמעותית. בליכוד הציעו תפקיד סגן שר החוץ ליצחק פידנרוס עם אחריות לנושאי בתי הקברות בחו״ל - בדגל דחו את ההצעה .

🔎 במצודת זאב בתל אביב: נציגי יהדות התורה גודלקנופף, גפני ופרוש נכנסו לפגישה עם בנימין נתניהו. בפגישה משתתפים יריב לוין והיועץ לענייני חרדים זאב פליישמן. (ברסקי) .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.