רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 'ישראל היום': שרת הפנים איילת שקד פנתה לקראת סיום תפקידה לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של מחוז ירושלים, בבקשה לזרז את הליכי האישור של תוכנית הענק "עטרות". מדובר על מתחם עתידי של כ-9,000 יחידות דיור שלפי התכנון ייבנו במקום שבו עמד פעם שדה התעופה של ירושלים, עטרות.

🔎 הפשיטה הדרמטית על שוק מחנה יהודה: חוקרי רשות המיסים עצרו סוחר ותיק משוק מחנה יהודה בחשד שהעלים מיסים בסך של 3.8 מיליון שקלים. (תמרי)

🔎 ערוץ 7: ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, אמנם פרש מהחיים הפוליטיים אבל הוא ממשיך להתעסק בתקופת כהונתו אותה סיכם במאמר בעיתון האמריקני "ניו יורק טיימס". במאמר משרטט בנט כיצד הוקמה הממשלה הקודמת, אך לא מזכיר אפילו פעם אחת את שותפו, ראש הממשלה המכהן יאיר לפיד.

🔎 יעקב ברדוגו ב'גלי ישראל': "נפתלי בנט. חשבתי שנשכח ממנו, אבל כל מה שרע בדמוקרטיה הישראלית זה ה'בנטיזם'. הוא הולך לניו יורק טיימס לקלל את הציבור בישראל שהוא זה שאשם בנפילתו. אתה לא מתבייש בעיתונות זרה ללכלך על הציבור הישראלי אחרי שהקיאו אותך מהציבוריות?" .

🔎 אבישי גרינצייג: בעקבות המתקפות נגד משפחתה: ליאת בן ארי, התובעת הראשית במשפט נתניהו, שוקלת להתפטר .

🔎 חכ"ל מוסי רז (מרצ): העלאת אחוז החסימה היא שגררה אותנו לסבבי הבחירות. עם העלאת אחוז החסימה הבטיחו יציבות, קבלנו 5 מערכות בחירות, הבטיחו הקטנת מספר המפלגות בכנסת ובקואליציה אבל הוא עלה ועל הדרך קיבלנו 64 מנדטים לנתניהו למרות ש-50 אחוז הצביעו נגדו. הגיע הזמן להוריד את אחוז החסימה :

🔎 סקר חדש בארה"ב: יותר מ-1 מכל 4 מנהלי עובדים נוטים פחות להעסיק יהודים. האנטישמיות הנפוצה ביותר היא כי ליהודים "יש יותר מדי כוח ושליטה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.