רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 בספטמבר 2022

דגל השאירו צלקות קשות ונבוא איתם חשבון



ההסכם ייחתם כי דגל התורה הבינו וידעו שאגודת ישראל לא פראיירים וכוחם בחולשתם. הם זכרו טוב מה הבטיחו לרב שך ערב בחירות תשמ"ט, שהנה הולכים לחסל את החסידים ובפועל הרב שך לא נכנס רק בזכות בעלזא, שגם הלוו לרב שך מיליון וחצי דולר. 
בפועל דגל הולכים יחד, אבל באגודת ישראל נשאר טעם מר וקשה מהליטאים. בכיר באגודת ישראל אומר הערב, דגל השאירו צלקות קשות, הם כבר גרמו לאובדן מנדט על התנהגותם הבריונית. יכלו לפתור את הכל כבר לפני חודשיים ולהגיע מוכנים וכל מה שהם באו כדי להכפיש ולהטריל את אגודת ישראל. הם היו גיבורים עד אשר כמה חכמים קלטו שם שמי שעלול לא לעבור זה דווקא הם ולא אגו"י, שהיא הרבה יותר מחוברת מהם לשטח. 
אותו בכיר אומר היום אנחנו נעשה הכל כדי לתקן את הנזק שגפני עשה במעלליו ובפרט שבקרב הציבור הוא נחשב לאיש שמאל מובהק שכל הזמן מנסה לטרפד ממשלת ימין, ויש בעיה קשה בציבור להביא את הציבור החרדי שברובו ימני. כמות הנזקים שגפני עשה בחודשים האחרונים היא בלתי נתפסת, הוא הוסיף. 
באגודת ישראל, אומרים הערב כי ידעו שדגל ייכנעו לאחר שהם ידעו טוב מאד כי לאגו"י יש יתרון בקולות בניגוד לבאבא מעיישס שהאכילו אותם כמה חוגים לא רלוונטיים. 
למרות הבעיה עם גפני באגו"י לא מוותרים על ציבור חרדי ענק שפוזל למפלגות אחרות עושים הכל להחזיר אותם הבייתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.