רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בספטמבר 2022

מבקש מחילה מחרדי בעולמו


 ר' חיים שליט"א
נקווה שתאריך ימים בבריאות, הרי לכל אחד מאיתנו יש כאן עוד מה לתקן.
ממש התפללתי עליך בראש השנה, וגם קודם לכן, כי הבנתי שכנראה קרה לך משהו
אשמח אם תפרסם מכתבי זה, ואתקן חוב אחד שטעון תיקון אצלי.

תגובה לחרדי בעולמו

שמחה אותי תגובתו של החרדי בעולמו, שהודה ולא בוש לומר טעיתי, אכן זו
נקודה שיש ללמוד ממנו, שהוא מודה על האמת.
עם זאת ציער אותי לקרוא מה שכתב 'שהוא טובל בים הבושה', באמת אני חשבתי שאיש
אינו מכיר אותו באופן אישי, ולכן לא חשבתי פעמים על כל מילה שתהא ההערה
מנוסחת בדקדוק.
אילו חשבתי הייתי מגיב רק לגופם של דברים, ולא לגופו של כותב.
אשמח מאד אם הנ"ל יסלח לי על הצער שגרמתי לו, ונזכה כולנו לדקדק בכבוד
החכמים, ובכבוד זולתינו, ולזכות לתשובה שלמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.