רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בספטמבר 2022

הצד השני - מחשבות על הזוועות בלב טהור מקסיקו ואיך בדיוק זה שונה משפטית ממקרה הילד איתן בירן נ"י


 ראשית אברך בבורא רופא חולים לר' חיים שליט"א והמשך פעילות פוריה למען כלל ישראל, שמחנו לראות שחזרתם ונקווה שהכל יעבור בשלום. 
שנית אני רוצה להעלות נקודה כואבת מאד - כולם שמעו על החטיפה שארעה באמצע היום הקדוש בכת לב טהור במקסיקו כאשר פעילים ישראלים שמכנים את עצמם "אנשי מוסד" חטפו בכוח הזרוע לאור יום (וכנראה באישור השלטונות) אזרח זר, בן לאזרחית זרה, השוהה בחזקת בחיק אימו 3 שנים מיום היווצרו, והעבירה אותו ללא משפט ראוי, לחזקת אביו הדובר שפה זרה, כשהאב הכניס אותה להריון מתוך מרמה ונוכלות תוך כדי מצג שווא שהוא מתכנן להישאר כשומר דת, בעוד שבליבו הבשילה ההחלטה להפוך לחסר דת - כפי שהצהיר שהוא לא מאמין בבראשית ברא.
בימים כתיקונם העולם היה צריך להתהפך מעוולה מקוממת שכזאת. הרי כולנו זוכרים ועדיין הפצע טרי מהעוולה הנוראית והיתממות המקוממות של בית המשפט העליון, אסר על סביו של הילד איתן בירן בנו של עמית וטל בירן ז"ל שנהרגו באסון באיטליה לקבל את החזקה עליו, למרות שכוונתם של הוריו היתה גלויה וידועה לכל - הם היו מקורבים לדת ודיברו אך בעברית ותכננו לחזור לישראל ובכל זאת בית המשפט העליון הכריע שדודתו המומרת הנוצרית היא תקבל את החזקה מכיוון שאין באפשרות המדינה להתערב בעניינו של האזרח אשר אמנם ישראלי אך נולד וגדל באיטליה במשך כ5 שנים. 
ואיך כאן במקרה של עמיר זה שונה ??? אלא האווירה שנוצרה בחסות התקשורת והאנטישמיות נגד החרדים - הם אלה שיצרו את האפשרות רמיסת החוק ברגל בוטה - רק בישראל רמיסת זכויות של נשים ופשעים נגד האנושות מתקבלות בצורה קלה שכזו. כאילו לא מדובר בחטיפת ילד מחיק אמה שנשאה את הילד ברחמה 9 חודשי הריון, ושהאבא הכניס אותה למצב זה תוך יצירת מצג שווא, כאילו לא מדובר באזרחית ואזרח זר הדוברים שפה זרה ושונה, אלא על בסיס קביעת בית המשפט המוטה שמדובר בכת פוגענית. נוח היה לבית המשפט לקבוע קביעה זו, מכיוון שהיא משחירה את החרדים כולם שנואי נפשם. 
נכון אני מסכים שאין ספק שיש כאן "התנהלות לא נכונה" מצד אנשי הכת, אבל מכאן ועד לבצע פשעים רק משום שמדור בחלשים ואנשים "שונים" שאין להם את היכולות להגן על עצמם. כמה אירוני שניסיון החטיפה שעליהם משלמים ראשי הכת (הדוד והאבא) ב12 שנות מאסר, היה בדיוק בשביל מטרה זו - להוציא את הילדים מהאמא להחזיר אותם לאבא. מי ישלם פה ב12 שנות מאסר ???
גם נישואי קטינים שאף שמה זה חוקי זה לא מוסרי, אבל מכאן להכשיר חטיפה ועוול נורא ואיום שכזה !!! להוציא ילד מחיק אמו יולדתו!!!
וכאן אני מגיע לחלק שלנו החרדים לדבר ה' שגם לנו יש לנו חלק לא קטן באשמה בכלל וגם במצב של "לב טהור" איך נתנו לזה לקרות שזה הגיע למצב כזה ! זה מגיע מתוכנו! השנאה והקנאה וחוסר הפרגון וגם הגזענות הופנתה כולה לעבר אנשי הכת במשך כל 30 שנות קיומה, אילו לא היינו רואים בהם כיצורים עבמים נוחים לפריקת כל תסכול, ובכלל חבורה של ספרדים וגרושים הזויים, היינו מרחמים עליהם מקרבים אותם, והיום הם היו חיים חיי קהילה שגרתיים, אני זוכר בקנדה כשהם בסמוך לקריית טהאש הם התחננו אליהם שיסכימו לקבל את הבחורים לישיבה שמה אבל העסקנים עצרו כל כיוון של שיתוף פעולה, אילו לא היינו כה חוסר סובליניים ולא מכילים הם היו מתערים בינינו אבל אנחנו קטנוניים והמחיר תשלם האמא שילדה נקרע ממנה, וכל הגירושים בקהילה שמה והזוועות שנעשו להם ומהם בזכות הניכור והריחוק ששידרו להם כל אלה ירבצו על מצפונינו, וה' הטוב יסלח בעדנו להביא כאשר נוצר קשר לפליטים מהכת שבוודאי לא אשמים לא השדר תיעוב שנאה וריחוק אלא נקרבם ומתוך כך יחזרו למחנינו ולא יצאו לחילוניות כישראל עמיר ושאר היוצאים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.