רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בספטמבר 2022

חרפה ושערוריה: 'הוועדה' ובעקבותיה 'הפלס' מחרימים את גיבור החיל שעצור בכלא הצבאי ולא מעניקים לו גיבוי ציבורי כלל

 

כך מחסלים את המערכה נגד גזירת השמד: המפלגה של ר"א דויטש נוטשת ומחרימה ציבורית את אסירי עולם התורה ומשדרת לצעירים מסר שעדיף להם להתייצב ולהשתמט מהמערכה כי ברגע האמת הם יופקרו ויואשמו ע"י השופרות של המפלגה שהם סיבכו את עצמם - לגודל האבסורד המפלגה משקיעה משאבים אדירים ב"כנסיית ראווה מפלגתית" במסווה ציני ושקרי כביכול הכנסיה של ר"א דויטש נועדה בין היתר לחזק את בני העליה - "שבתך בתוך מרמה"!


ביום חמישי כ"ו אלול תשפ"ב נעצר בן העליה גיבור החיל האברך הצדיק ר' ישכר שמואל גרינהויז (נכד הגה"צ ר' צבי גרינהויז שליט"א) בשדה התעופה נתב"ג בעוון אי התייצבותו בלשכת הגיוס, והוסגר למשטרה הצבאית והועבר לכלא 10 הצבאי בבית ליד.

האברך גיבור החיל שליט"א בירר במשרד הפנים לפני נסיעתו והוטעה על ידם שאין כנגדו צו איסור יציאה מהארץ, (הוא מתמיד עצום, ואינו קורא עיתונים ולא ידע שמשרד הפנים כבר הטעו בעבר בני עליה וא"א לסמוך עליהם) 

מיד עם פרסום הידיעה על מעצרו, מיהר קו 'זעקת המפלגה' של אנשי ר"א דויטש להתנער מגיבור החיל ולהודיע שכביכול בהוראת מרן הדרכי שמואל זצוק"ל האברך אינו זכאי לגיבוי ציבורי כהפגנות וכדומה בגלל ש"הסגיר את עצמו" זאת כאשר כל בר דעת מבין כי אף אחד אינו מסגיר את עצמו במזיד ופשוט וברור שדבריו נאמנים שהוא הוטעה ע"י משרד הפנים כפי שכבר קרה לבני עליה נוספים בעבר.

מאז ועד לרגע זה, "הוועדה" ובעקבותיה עיתון 'הפלס' מחרימים טוטאלית את אסיר עולם התורה גיבור החיל הנמק ביום הדין בכלא הצבאי, ולא פרסמו שום דיווח או מודעה על מעצרו ואפילו לא קריאה לציבור להתפלל עליו בראש השנה ובצום גדליה לשחרורו במהרה. ותוך כדי הם מפרסמים שהם מתכננים לקיים כנסיה מפלגתית באולמי הארנה כביכול כדי לחזק את בני העליה. אם הבדיחה לא היתה על חשבון היהדות והמערכה נגד גזירות השמד היינו צוחקים.... 

בני תורה רבים מביעים את כאבם העמוק, אמנם ידוע זה מכבר שר"א דויטש מתעב את ההפגנות ומרגע שמרן הדרכי שמואל נפטר הוא פעל למעט ואף לבטלם כליל (כפי שהעיד הגייחזי שלו א"י שיר ואכמ"ל) אבל מדוע למחוק כליל את בן העליה ולא לפרסם אודותיו מאומה ואף לא לקרוא להתפלל עליו בעת שהוא כלוא בימים הנוראים, האם אין גבול לאטימות והאכזריות? 

האם לא היה ראוי לעשות הפגנות על על מעצר גיבול החיל בעשר אחוז מהאנרגיה והמשאבים הכספיים שאנשי ר"א דויטש משקיעים ומבזבזים למען "כנסיית הראווה המפלגתית" שהם מתכננים תוך שימוש ציני ושקרי באיצטלה שקרית בשמם של בני העליה?!

היום צום גדליה תשפ"ג התקיים דיון בבית המשפט הצבאי, ונפסק 20 יום מעצר על גיבור החיל, הפלס כדרכו בעבר, עשוי לפרסם מחר הודעה חגיגית שבזכות הוועדה, נפסק "רק 20 יום" וכביכול זה סיבה לא לצאת למערכה, למרות שזה יהיה הפעם הראשונה שהפלס מזכיר את גיבור החיל, ולמרות שרוב המערכות בחיי ר שמואל היו על בני עליה שנכלאו לכעשרים יום... אבל מאז פטירתו הוועדה בהנחיית ר"א דויטש הצליחו לקרר ולהרגיל את הציבור ש-20 יום זה לא משהו שראוי לצאת עליו למערכה, כי הכל נהיה טכני ויבש, בלי נשמה. כבר לא נאבקים בחום ובלהט פנימי נגד גזירת הגיוס, אלא סתם מנהלים בצורה יבשה וקפואה את הירושה המאולצת שמרן הדרכי שמואל השאיר להם, ומחסלים בכח הזרוע את כל הנאמנים לדרך בראשת מרנן גאון ישראל הגר"י קלמנוביץ ומרן הגאב"ד ר"צ פרידמן שליט"א, כדי להצליח במהלך שהם מייצרים להיות 'פוחת והולך' עד שתהא השלהבת של המערכה כלה מאליה רח"ל 

היחידים שנחלצו למערכה וכנראה בזכות מסירות נפשם, בס"ד לא נגזר על גיבור החיל עונש מאסר יותר ממושך הם תלמידי מרן הגאב"ד ר"צ פרידמן שליט"א, שכבר ביום שישי כ"ז אלול תשפ"ב פרסמו הודעה טלפונית לציבור בני התורה להתכונן למערכה אדירה, כאשר מרן הגאב"ד הודיע כבר בשיחה בליל שישי, כי מיד אחרי ראש השנה צריך לקיים הפגנות המוניות על מעצר גיבור החיל ואכן מחר (יום חמישי ד' תשרי תשפ"ג) תתקיים הפגנה אדירה בס"ד, בתוך כך כבר במוצ"ש ניצבים (ער"ה תשפ"ג) יצאו יראי השם מוסרי נפש אמיתיים להפגין בכלא 10 הצבאי ולערוך מעמד סליחות מרטיט, וכך גם במוצאי ר"ה התקיים מעמד סליחות ומחאה אדירה בכלא 10 היכן שכלוא גיבור החיל, וכן הגיעו יראי השם לחזקו ולהפגין בדיון שהתקיים בבית המשפט הצבאי היום צום גדליה. 


ההחרמה המזעזעת מצד הוועדה ובעקבותיה הפלס כלפי אסיר עולם התורה, ולא בפעם הראשונה,  משדרת מסר ציבורי הרסני לכל בני העליה, שמפלגת ר"א דויטש תקפוץ על כל טעות קטנה כמוצא שלל רב כדי להתנער מהם ולהפקירם ללא גב ציבורי וברוב המקרים אף מבזים אותם בקו הסדומי 'זעקת המפלגה' ובעיתון הפלס כי הם אשמים במעצרם ולא זכאים לגיבוי והערכה - כל זאת תוך כדי שהם נמקים בכלא הצבאי, לא יאומן כי יסופר! 

המנגנון המפלגתי שאנשי ר"א דויטש השתלטו עליו בגניבה ובכח הזרוע, משדרים מסר ברור לכל צעירי בני התורה שכל המערכה נגד גזירת הגיוס ואי ההתייצבות היא בבחינת אילוץ ובדיעבד מוחלט, סוג של ירושה שמרן הדרכי שמואל השאיר להם בעל כרחם,  והם נאלצים להתמודד איתה ולחסל אותה בהדרגה.  ועל כן מאז פטירת מרן הדרכי שמואל הוועדה בהנחיית ר"א דויטש מחפשת כל טצדקי כדי לייצר שקט תעשייתי ולהפקיר ציבורית בני עליה רבים ובכך הם ממיתים את המערכה נגד גזירת הגיוס במיתת נשיקה, כי איזה בחור צעיר יהיה פתי להיכנס למערכה שכזו כשהוא יודע שהיא מאוסה בעיני הממסד המפלגתי, וברגע האמת יחפשו כל טצדקי כדי להתנער ממנו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.