רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 בספטמבר 2022

הבלוג לפנות בוקר -אמצע שישי בישראל - משתנה


אי אפשר להיות גיבור כל החיים, ישנם זמנים שאין מנוס אלא להכנע לדרישות הרופאים שזו כבר תקופה תובעים ממני להוריד קצת מהעומס, לדעתם זה מה שגורם לי הרבה בעיות רפואיות, במיוחד זה שהמון שנים אני ער בליל שישי, לטענתם אני חייב להפסיק עם זה

ממה שאני לומד ממצבי, אם ממלאים את הוראות הרופאים משתפרים, כשמנסים להיות חזקים יותר סובלים

לכן החלטתי החל מהלילה אני משנה כיוון ולא הורג עוד את עצמי, ואי"ה ביום שישי אשתדל לבנות משהו חדש ככה שאיך שלא יהיה החומר יעלה רק באיחור של כמה שעות

זה כולל כל ערב שבת וכל ערב חג כמובן, בתקוה שזה יחזיר לי את הכוחות ונשוב לעבודה כסידרה

אני עושה זאת בלב כבד, לאחר כל כך הרבה שנים שהקפדתי שהבלוג יעלה גם בליל שישי אני חייב לוותר על זה, הגיל עושה את שלו וחייבים להשלים עם זה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.