רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בספטמבר 2022

תחל שנה וברכותיה


ב"ה אני מרגיש יותר טוב ויותר חזק, הכוחות חוזרים ומקווה מאוד להתפלל מוסף כמו בכל שנה, אני מקווה מאד שעד מחר בבוקר הכוחות יהיו כאלו שיאפשרו זאת. גם תקיעות שבכל השנים אני הבעל תוקע, השנה בכל מצבי לקחתי בעל תוקע לצידי כאשר אני מקווה מאוד שלפחות את  הראשונות אצליח לתקוע, כמובן שהכל תלויי בחסדי שמים

עברתי שנה שהחלה קשה אבל רוב רובו של השנה היה לי טוב, ורק בסוף השנה הסתבכתי בסיבוך רפואי שאני מקווה מאוד ביום רביעי בצום גדלי' יום שאהיה מהבוקר בבית הרפואה בתקוה שהבדיקות יאפשרו להוציא ממני את ה'דריין' (צינור) ויאפשר לי לשוב לחיים רגילים וממילא גם הבלוג ישוב לחיים

כך רצו משמים שכל זה יקרה בסוף השנה וטוב שככה, מקוה להתחיל את השנה בבשורות טובות, ולא לדעת עוד מסיבוכים כאלו

אני מודה לה' שנתן לי מתנה גדולה ואהיה בבית הכנסת, חששתי שלא אזכה לכך השנה, וכל תחינותי להקב"ה כאשר שכבתי תחת יסורים קשים ונוראים שאי אפשר לתאר, על הכל אני מוותר רק על דבר אחד לא, אני רוצה להיות בראש השנה בבית הכנסת, ובחסדי ה' הגדול הוא נתן לי את מתנת חיי ושורות אלו אני כותב ממשרדי בבית הכנסת

כל בקשתי מה' יתברך שאוכל לעובדו במו בכל שנה, להתפלל ולעשות את מה שאני עושה בכל השנים בראש השנה בבית הכנסת, ולא תאמינו אני סופר כל שעה ובוחן אם הכוחות שלי חוזרים ומתגברים

מתנצל אני בפני קוראיי כל כך הרבה שנים על השבוע שעבר, ומבטיח לכם שביום רביעי לאחר שאשתחרר מן ה'דריין', ברגע שאגיע לצד מחשב אשוב אי"ה לשרת אותכם בכל כוחותי

מאחל אני לכל בית ישראל ברכת כתיבה וחתימה טובה, ושה' יושיע כל מי שצריך מכל בעיותיו ובמיוחד הרפואיות, בלי בריאות אין חיים, ותזכו לשנה טובה ומתוקה

שורות אלו אני כותב מדם לבבי, בתודה לה' על כל מה שנתן לי בכל השנים ובשנה האחרונה. מקבל אני על עצמי את כל היסורים שעברו ועוברים עלי באהבה

ושוב, כתיבה וחתימה טובה לכל כלל ישראל

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.