רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 ביולי 2022

הליטאי חטא והוא מטיף לחסידים


במקום שיש חילול ה' אין חולקין כבוד וצר לי שאני צריך לכתוב על ראש ישיבה ליטאית, אבל אין ברירה לאפשר לדבר כזה לעבור מבלי תגובה, אסור שזה יקרה, ובמקום שאין איש אעשה זאת אני למרות שהייתי שמח אם מישהו אחר היה עושה זאת במקומי

בנאום שנשא השבוע הרב דוד כהן ראש ישיבת חברון בכינוס של הכנה לרמי"ם בישיבות קטנות הוא דיבר בין היתר על העניין של כבוד לרשעים וגינה בחריפות את אלו שנותנים כבוד לבנימין נתניהו, הוא טען כי נתניהו אינו שומר שבת ואסור לכבדו. עד כאן הייתי מסכים עמו אם אכן נתניהו היה הגרוע מבין כל חכ"י הכנסת השרים וראשי הממשלה. אבל, והאבל הזה זועק לשמים, כאשר הנציג שלו בכנסת מי שעומד בראש דגל התורה מכבד כל כך הרבה מחללי שבת אוכלי נבלות וטריפות מי שהם מראשי התועבה בישראל, מי שהביא את מירב מיכאלי סמל הטינופת המתועבת מבחינה דתית והלכתית לרקוד יחד עם נכדתו בחתונה, נתנו לה שם כבוד שלא נתנו לה במקום כלשהו, על זה הוא לא דיבר ולא הזכיר אפילו לא באות אחת. מה שמפריע לו שכמה בחורים בבני ברק הראו אהדה לנתניהו, אבל זה שמשה גפני הביא את מירב מיכאלי ואת מיקי לוי שהצטלם עם כל צאצאיו של גפני לא מפריע להרב כהן בכלל

זה דרכם של מסיתים מתנגדים אנטי חסידים. מי ששמע את דרשתו בין השורות הבין כי אנו נערכים למלחמה של חסידים מתנגדים בבחירות הקרובות וזו הייתה מעין הכנה למאבק הזה. אסור לשכוח כי הכינוס הזה היה 'כינוס הכנה' אמנם לישיבות אבל הוא הפך זאת להכנה למאבק של ליטאים בחסידים, ואם הוא חושב שנשתוק לו ונאפשר להחזיר את ההסתה של תשמ"ט נגד החסידים, שייערך, אני מבטיח לו כאן שנפשיט את כל מי שילחם בחסידים רק מפני שהם חסידים

המעשה שעשה הרב כהן הוא מעשה נבלה ממש. אם לפחות היה מוחה נגד המעשה שעשה משה גפני ואחר כך היה אומר כי גם כבוד לנתניהו זה בעייתי, אני לצידו ומסכים עמו. כבוד לכל אלו אסור להרחיק גם ולמרות שמדובר בצעירים שזקוקים לאלילים וזו בעייתי אצל החרדים שאנו חיים מאלילות הזו, לכל אחד לצערי ייצר אלילי וזה מגיע גם לתחומים האלו. לתקוף רק את אלילי נתניהו ולהתעלם מן המעשה שעשה גפני מפני שהוא איש מפלגתו, על כל פעם שיעשה זאת נזכיר לו את הדבר ונוכיח עד כמה צבועים הם מנהיגי הליטאים שמדברים כך

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.