רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 ארי קלמן: פולארד פגש את עידית סילמן במסדרון הכנסת ואמר לה: אני שמח במהלך שלך, הקדב״ה איתך. עשית צעד יותר מאמיץ.

🔔 ‏השרה שקד על חוק הלאום: "מציעה לחברי הקואליציה להפסיק להשתעשע במחשבה לבצע שינויים שאינם מסוכמים בחוקי היסוד. זה לא יקרה, בדיוק כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני. אם נידרש, ימינה תעשה שימוש בזכות הווטו" (מיכאל שמש).

🔔 הליכוד: כדי לשמור על כסאו בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא. משמעות ההחלטה לאפשר ולהכשיר בנייה בלתי חוקית בלתי מוגבלת היא מסירה סופית של הנגב.

🔔 הדרמה במשפט נתניהו - יעקב ברדוגו ב׳רבע לחמש׳ עם דני זקן ב׳גלי ישראל׳: ״כבר אמרתי מתחילת הדרך - לנתניהו לא יהיה משפט צדק. אמרו את זה גדולים ממני. הם משנים את לב כתב האישום, עכשיו? בעת הזו?״.

🔔 בנט: אני רוצה עכשיו לדעת איך כל אחד מכם יצביע על מינוי כהנא לשר
מגיע לסילמן: 
סילמן: נדבר על זה
בנט: אני לא מבין, במה מתבטאת המשמעת הסיעתית שלך?
סילמן: אני חברה בימינה.
בנט: אז את מפרה משמעת
סילמן: לא אמרתי, אמרתי שנדבר על זה
בנט: אז אני מבקש שתצאי
עמית סגל

🔔 חזקי ברוך: ‏תעופי לי מהעיניים מס' 2? בנט לסילמן בישיבת סיעה: במה מתבטא החברות שלך בימינה? סילמן לבנט: "כולם פה חברים שלי, אני מייצגת את העמדות של ימינה". בנט: "לא מביך אותך להיות פה? מה תצביעי על מינוי כהנא"? סילמן: "נדבר על זה" בנט: "אז תצאי מכאן". חברי סיעת ימינה היו בהלם ולא צייצו מילה.

🔔 בנט לטיבי: ״אתה שקרן״ (לאחר שטיבי אמר לבנט שחייל רצח את העיתונאית)
טיבי: יש אחד שקוראים לו נוכל וזה לא אני (עמית סגל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.