רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 ח"כ אורי מקלב בדיון שיזם בועדת ביטחון הפנים על חקירת רצח בני משפחת כדורי: 'כולנו צריכים לבקש סליחה מהמשפחה שחשדנו במשפחה כשרה וישרה, איפה מבחן הסבירות של המשטרה והפרקליטות?!

🔔 עוד מהדיון על רצח בני משפחת כדורי: ח"כ מקלב מציג בדיון תמלול שיחה בין הנרצח וכלתו בה מפציר בה לקחת את משרד רואי החשבון תחת אחריותה דבר אשר מפריך את הצורך במעצר ילדיהם. מקלב: הממצאים בשטח הפריחו את טענת המשטרה ועדין הילדים נעצרו באכזריות.

🔔 חיים גולדברג: ‏יושבים נציגי המשטרה והפרקליטות בדיון בכנסת על התנהלות חקירת רצח בני משפחת כדורי, הח"כים עוצרים אותם ומבקשים בקשה פשוטה, תתנצלו על התנהלות המשטרה מול משפחת כדורי הם מתרצים וממשיכים אלה, פשוט לא מוכנים להתנצל, מבאס.

🔔 ‏סילמן אמרה מוקדם יותר למקורביה: אצביע נגד המינוי מחדש של מתן כהנא. המשמעות- אין רוב. (אדמקר)

🔔 לקראת ל"ג בעומר: צו איסור על הדלקת מדורות והבערת אש בחלק מאזורי הארץ בין התאריכים 16-20 במאי - בשל תנאי מזג אוויר קיצוניים המעלים את הסבירות להיווצרות שרפות, כך נמסר מכבאות והצלה לישראל.

🔔 מחשש למחטף במליאה בהבאת מינוי מתן כהנא מחדש לממשלה בזמן ההדלקות במירון, יו״ר הכנסת מיקי לוי מתחייב בפני סיעות האופוזיציה כי ביום רביעי סדר היום וכלל החוקים יהיו בהסכמה בלבד (ארי קלמן).

🔔 ח״כ גפני במתקפה נגד בנט במליאה בדיון 40 חתימות: ״אתה גוזר גזירות נגד הציבור החרדי, לערבים מעבירים מילארדים ולחרדים כלום, מה עשה לך הציבור החרדי? בגלל זה אין לך סיעתא דשמיא, אתה לא מצליח בכלום! שנסעת לפוטין בשבת חשבתי לתומי אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים - היום אנחנו יודעים שלא היה כלום למה חיללתם שבת אתה ואלקין? למה לא נסעת ביום חול?״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.