רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 חדשות 12: הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף גנז תוכנית לפתיחת שוק השחיטה הכשרה לתחרות והורדת מחירי הבשר בעקבות לחץ שהופעל על ידי השוחטים הוותיקים

🔔 אדמקר: ‏אברכים מקבלים מלגה חודשית בסך 1,300-2,000 שקלים גג, מוותרים על פרנסה בשוק התעסוקה מתוך אמונה שהתורה היא מעל הכל. על כך גדלו, כך התחנכו. זה לא קל, במקרים של משפחות ברוכות ילדים זה גם קשוח. לקרוא לכך "לימודי בטלה" ולקצץ להם את המעט שקיבלו שנים מהמדינה זה שפל גם במסגרת קמפיין פוליטי.

🔔 קובי בורנשטיין: ח"כ פרוש מגיב לדברי ליברמן:  "איווט מדבר כמו שיכור. במקום לדבר נגד בתי הספר הערבים בישראל שמלמדים בהם לימודי ליב"ה של אש"ף ובתוכם כאלה שמחנכים גם נגד המדינה, הוא מנסה לסגור דווקא את בתי הספר של החרדים. ליברמן תזכור, אין נאמנות, אין אזרחות !״.

🔔 קובי בורנשטיין: ‏לא רק ליברמן נגד החרדים - השרה מרב מיכאלי מדברת בישיבת הסיעה על הפערים במחירי התחבורה הציבורית ומדגישה שוב ושוב את הציבור החרדי: "בערים החרדיות משלמים 1.5 ש"ח; יש פה שחיתות וקומבינות שנעשו לפני שנים לחרדים ומקורבים".

🔔 רבנים לגפני...
כל יום שקורה מה שקורה בחסידות...או בחסימות קווים אכזריות ואתה שותק זה החילול השם האמיתי

🔔 'ישראל היום': חברת תקשורת תפצה תושב בני ברק ב7,500 ש"ח לאחר שבימי הקורונה נציגת החברה סרבה לשלוח ללקוח כרטיס סים בטענה שבני ברק עם קורונה, בשיחה נוספת הזדהה כלקוח מעיר אחרת שהייתה בהגבלות וקיבל שירות מיידי.

🔔 המבשר: אירוע ענק של קהילת הגר"ש אלתר - "מעמד כבוד התורה" ביום ה', בבנייני האומה בירושלים. אלפים צפוים להשתתף. מכירת כרטיסים מראש במוקדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.