רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 ‏שוב נשות מפרות את התקנות: הבוקר הכינסו לרחבת הכותל ספר תורה שהוחבא בתיק שהגניבו לרחבה.

🔔 ליצמן הכריז והודיע רשמית כי ביום שני הבא הוא כבר לא יהיה חבר הכנסת - ליצמן בשיחה עם ראשי סיעות האופוזיציה: ביום שני הבא כבר לא אהיה חבר כנסת. מתכוון להגיש התפטרות בסוף השבוע (קלמן).

🔔 משפטו של יעקב ליצמן יפתח ביום שני שם הוא יודה באישומים נגדו ויורשע. על פי הסכם הטיעון הוא לא יישב בבית הסוהר אבל הוא מתפטר מהכנסת ולא יורשע עם קלון שהיה מונע ממנו לשוב לכנסת למשך של עשר שנים לפחות

🔔 רבינא: ‏ליברמן יושב הבוקר מול מאות רואי חשבון בכירים באילת, מנבל את פיו על אלפי לומדי תורה, חוזר על אותם הבלים שאמר אתמול. לא היה אחד מבין היושבים הנכבדים באולם שקם למחות על הביזיון, במקום זה החבורה הפחדנית הזו פרצה במחיאות כפיים לפריץ. ביזיון!

🔔 השמאלנים משטנקרים על היהודים..
'ישראל היום': שגרירות ארה"ב בישראל הודיעה לאחרונה לרב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, כי אשרת הכניסה שלו לארה"ב מבוטלת, מדובר בצעד חריג שכן הוויזה לא פקעה בתום תקופת הזמן, אלא נשללה בצעד יזום על ידי מחלקת המדינה.

🔔 ‏הרב דרוקמן לבג"ץ ולרמטכ"ל כוכבי: אם חלילה תהיינה יחידות קרביות מעורבות לא נוכל לחנך את תלמידינו לשרת בהן. דבר כזה ימנע חלילה מחיילים דתיים לשמור על אורחות חייהם ויפגע בביטחון המדינה. 

🔔 המודיע מחקו היום את דזיקוב ויזניץ מעיתונם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.