רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 המאפיא הגוראית חסמה את הקו של הכרטיסים למעמד של ר' שאול בועדת הרבנים לענייני תקשורת...

🔔 זאב אלפרוביץ חושף הבוקר ב'מרכז העניינים': בליץ גזירות כנגד החרדים - הקואליציה תבקש להביא השבוע לאישור סופי איסור קיום אירועים בהפרדה ואיסור מחאות כנגד נשות הכותל. חוק נוסף אותו יקדמו יחייב רבנים חרדים ודתיים לחתן זוגות רפורמים.

🔔 עוד מאלפרוביץ ב'מרכז העניינים': למרות אישור בחוק בועדה, הסתייגות שהכניס ח"כ מקלב במהלך הדיון בוועדה מקשות על יישום החוק באופן מעשי. החרדים פועלים מול חברי הכנסת הדתיים והערביים בקואליציה בנסיון לגייס רוב כנגד חוקים אלו.

🔔 ליברמן בסיעה: תקציב הישיבות זה ללימודי בטלה, לא ללימודי קודש. נלחם בזה. לא נפגע בכספים שהם בבסיס התקציב אבל נקצץ את הכספים שבאים מהכספים הקואליציוניים.

🔔 ‏ליברמן שוב משתלח בגסות בחרדים: "הם יושבים בכוללים, מגיעים בבוקר אנשים אוכלים שם סנדווי'ץ, שותים קפה ומדברים פוליטיקה, מדפדפים בכמה ספרים והולכים הביתה. לימודי קודש זה לימודי בטלה זה לא לימודי קודש. אין שום סיבה לממן אותם".

🔔 ח״כ אבי מעוז מגיב למתקפה של ליברמן נגד החרדים - ״דבריו של השר ליברמן הם דברי הסתה אנטישמיים בנוסח 'הכה את החרדים, והצל את ליברמן'. ניר אורבך, איך אתה יכול לשבת איתו באותה ממשלה?״.

🔔 קובי בורנשטיין: ‏ב'יהדות התורה' הורו לחברי הכנסת שלא להגיב לדברים של ליברמן כדי "לא לשחק לידיים שלו". הוראה דומה צפויה לצאת לחברי הכנסת של ש"ס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.