רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 יונית לוי למתן כהנא ב׳ערוץ 12׳ - ״הייתם מפלגה עם שבעה מנדטים שקיבלה את ראשות הממשלה, אחד פרש שיקלי, אחת ערקה סילמן, אחד התפטר דוידי, אחד הודח כלפון, מה קורה אצלכם? זה מפלגה או חברה כושלת? זה נראה מאוד לא טוב״.

🔔 עמית סגל תוקף את מתן כהנא באולפן ׳ערוץ 12׳ - ״בנט מאבד את הפריטטיות שלו בקבינט, הוא מאבד אדם קרוב אליו, מאבד את כל הרפורמות בתחום הדתות - ואתה רוצה שנאמין לך כאן באולפן שזה בלי חשד לעריקה של כלפון. אגב מתן למי שאינו יודע, לשרים גם אם הם לא חברי כנסת, יש מושב במליאת הכנסת. יכלת להיות שם כל היום וכל הלילה גם בלי להתפטר״.

🔔 מתן כהנא במהדורה- אני בעד להרחיב את הקואליציה. אם נוכל להרחיב את הממשלה אני אהיה מוכן לשלם מחירים משמעותיים כדי שזה יקרה. אני לא מוכן לוותר על הרפורמות שאני מקדם (כשרות, גיור) אבל בסוף כדי שהממשלה תמשיך לעשות עוד הרבה דברים אחרים צריך לייצר יציבות.

🔔 יוסי אליטוב: ‏אם עלינו לבחור בין בנט ללפיד, עדיף לפיד על בנט, מהסיבה הפשוטה: לפיד הוא בר פלוגתא קשה, אבל אוהב את המדינה ומחוייב לה בדרכו שלו. בנט מתייחס לתפקיד ראשות הממשלה כיזם סטארט-אפ וצייד הרפתקאות שמבקש רק לעשות לביתו, להתעשר ולהמשיך למיזם הבא. לפיד עוד ישאר איתנו. בנט יחלוף עם הרוח.

🔔 נערכים לבחירות - ועדת הבחירות המרכזית תקיים פגישה עם בכירים במפלגות. היום קיבלו נציגי המפלגות עדכון על פגישה שתערך בקרוב לקראת הבחירות לכנסת ה-25 (עמיאל ירחי).

🔔 אטילה שומלפבי: ‏הבקשה של הפרקליטות לתקן (שוב) את כתב האישום בתיק 4000 היא לא תקלה קטנה על הדרך. זו תקלה גדולה. זו מבוכה גדולה. זו פדיחה גדולה, והיא זורעת עוד ספק ועוד חוסר אמון במערכת

🔔 אמיר אטינגר ב׳ישראל היום׳: אביר קארה דורש להתחיל הליך הדחה נגד עופר כסיף מהכנסת - קארה אמר שהוא מתחיל לאסוף 70 חתימות של ח״כים כדי לכנס דיון על כך בוועדת הכנסת.

🔔 ועדת הכלכלה אישרה תיקונים לתקנות הקורונה שיאפשרו את ביטול חובת הבדיקות לפני עלייה לטיסה או הפלגה החל מה-21 במאי (לי אברמוביץ').

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.